Jump to content

karakter is gestreept


el_sloopski

Recommended Posts

ik heb de pc versie geinstalleerd en heb mijn karakter en gamedata overgezet van de ps3.

nu is mijn karakter over het hele lichaam en gezicht gestreept hebben meer mensen hier last van?

weet iemand een oplossing?

ik heb niets aan de instellingen veranderd zoals mijn computer het bepaald heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien lastig te zien is een screenshot uit de socialclub

De strepen over het gezicht is in het spel over het gehele lichaam en ook te zien bij andere online karakters is gekomen na de transfer

post-142673-0-83171200-1429181856_thumb.png

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gebeurt na het karakter overzetten de eerste missie in storymode heb ik moeten spelen en ook de auto's wegbrengen met lamar liep goed totdat ik voor het eerst online ging dus ik denk meer aan een bug

Ik zal de drivers updaten kijken wat er gebeurt

Link to comment
Delen op andere websites

Driver is up to date geen verschil ik heb een geforce gtx750 ti 2 GB

Spel geeft verder geen problemen en loopt super in hoge instellingen zonder hapering

Via de bench haalt hij gemiddeld 35 frames/sec

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas dat het niet heeft gewerkt. Ik twijfel nu overigens ook wel of het überhaupt nut had: die foto komt van een mobiel device (toch?) en het lijkt dan op jouw character te zitten.

Je ziet dus andere ook (Online custom characters) met deze strepen en zie je andere characters op Social Club ook met deze strepen?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb net op de site gelezen dat rockstar een update heeft uitgebracht maar dat heeft ook niets opgeleverd.

ik ga nu de game maar opnieuw installeren en kijken wat er dan gebeurt.

die foto komt idd van mijn mobiel ik had ingelogt bij de socialclub om mijn profielfoto te uploaden:)

post-142673-0-13788800-1429365093_thumb.jpg

post-142673-0-97701700-1429365099_thumb.jpg

post-142673-0-80011000-1429365108_thumb.jpg

post-142673-0-35766200-1429365114_thumb.jpg

post-142673-0-18042100-1429365119_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Het spel opnieuw geintalleerd incl de nieuwe patch van rockstar maar geen resultaat alle online spelers blijven gestreept ik heb de vraag ook bij rockstar suport gesteld maar geen reactie

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...