Kaitjee98 Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Geplaatst: 16 april 2015 (bewerkt) Hallo, Graag zou ik een nieuwe signature willen, maar helaas heb ik hier helemaal geen verstand van en dus vraag ik jullie om er een voor mij te maken. Type: Signature Stijl: Een signature wat het clublogo van PSV en FC Schalke 04 bevat Grootte: 500x150 Voorbeeld: - Tekst: De signature moet de naam van de twee clubs bevatten, dus: 'PSV' 'Schalke 04'. Mijn naam ook nog, als het niet te vol raakt. Kijk maar of het mooi blijft dan. Rand: Maakt niet uit, doe wat het mooiste is. Kleuren: Rood van PSV en blauw van Schalke, het zou mooi zijn als die kleuren in elkaar zouden overlopen. Render (optioneel): - Extra (optioneel): - Misschien wat veeleisend, maar dat zorgt in ieder geval voor een mooie uitdaging. Uiteraard zet ik de naam van degene die de signature voor mij maakt onder de signature. Veel plezier en succes! Bewerkt: 16 april 2015 door KaiSkillzz Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Geplaatst: 16 april 2015 Ik zal eens eventjes kijken wat ik voor je kan doen! Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 16 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2015 Wauw, geweldig man! Ik wacht nog even af of er meer inzendingen komen, maar mocht dat niet het geval zijn neem ik zeker weten deze. Bedankt! Reageren
OverladenSky43 Geplaatst: 17 april 2015 Rapport Geplaatst: 17 april 2015 Dit is mijn 2e signature die ik gemaakt heb dus het is niet veel maar ik hoop goed genoeg! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.