dozo2003 Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Geplaatst: 16 april 2015 Het betreft gta V voor de pc. Links bovenin het scherm is een transparant venster met de tekst "replay bewaren ctrl / ". Deze maakt het moeilijk om hints teksten te lezen, is dit venster te verwijderen en zoja waar......ik heb het hele menu al na gelopen. Alvast bedankt. dozo Reageren
dozo2003 Geplaatst: 16 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2015 Het betreft gta V voor de pc. Links bovenin het scherm is een transparant venster met de tekst "replay bewaren ctrl / ". Deze maakt het moeilijk om hints teksten te lezen, is dit venster te verwijderen en zoja waar......ik heb het hele menu al na gelopen. Alvast bedankt. dozo Zelf al gevonden, het was het programma "raptr". Verwijderd en het venster is weg. Reageren
dragonm8 Geplaatst: 20 april 2015 Rapport Geplaatst: 20 april 2015 Ik heb het zelfde. Alleen wil graag wel het programma "raptr" blijven gebruiken. Iemand tips? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.