Dr.Oppai Geplaatst: 5 juli 2016 Rapport Geplaatst: 5 juli 2016 Yugoslavische volksmuziek vind ik altijd wel wat hebben. Vooral de Serviers hebben veel muziek gemaakt tijdens de Yugoslavie oorlog waar ik nog vrij vaak naar luister. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 6 juli 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2016 Goed, tijd voor Bosnië: Hoe kom je daar zo bij, als ik vragen mag? Ik luister meestal Russisch: En dit album moet je gewoon eens geluisterd hebben: Reageren
NicolaB Geplaatst: 8 juli 2016 Rapport Geplaatst: 8 juli 2016 Goed, tijd voor Bosnië: Hoe kom je daar zo bij, als ik vragen mag? Nou, wij gaan niet zo ver daar vandaan op vakantie over een kleine tijd. Dusja, dan moet ik me mentaal voorbereiden met streekmuziek. Kroatië: (best lekker nummer ) Ook epic die laatste Reageren
SpacyColours Geplaatst: 8 juli 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2016 Ah, nou, ik ben al wat soundtracks aan het maken dus die nummers kunnen daar mooi nog bij. Reageren
NicolaB Geplaatst: 10 juli 2016 Rapport Geplaatst: 10 juli 2016 Mooi. Ik zal het op wat algemenere vakantiemuziek houden Soundtrackmuziek kan ook mooi zijn voor het regionale sfeergevoel vind ik trouwens Reageren
NicolaB Geplaatst: 4 september 2016 Rapport Geplaatst: 4 september 2016 Ik zat net afzonderlijk uilleann- en accordeonmuziek te luisteren en ik vroeg me af hoe het klonk als deze 2 instrumenten een beetje met en tegen elkaar gingen pingelen... Best leuk Reageren
NicolaB Geplaatst: 26 november 2017 Rapport Geplaatst: 26 november 2017 (bewerkt) @SpacyColoursLeuke nummertjes Die van 16 november is een lange tijd geleden dat ik die heb gehoord zeg... nice om die weer eens te horen Meteen opslaan! Leuk allemaal verschillende soorten stijlen eigenlijk. Luisterde net die Light Flight en nu die SHOSHOLOZA (echt nice die afrikaanse stijl ), echt heel anders maar wel allemaal leuk... Bewerkt: 26 november 2017 door NicolaB Reageren
SpacyColours Geplaatst: 27 november 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2017 Ik luister ook nog vaak naar dat Hongaarse nummer dat je me stuurde! Reageren
SpacyColours Geplaatst: 23 juni 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2018 (bewerkt) Bewerkt: 23 juni 2018 door SpacyColours Reageren
SpacyColours Geplaatst: 17 augustus 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2018 (bewerkt) Op 4-7-2016 om 21:11, NicolaB zei: Goed, tijd voor Bosnië: https://www.youtube.com/watch?v=baj-T9CIIQA Klinkt bijna hetzelfde: Bewerkt: 17 augustus 2018 door SpacyColours Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.