faskyzo Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Geplaatst: 16 april 2015 (bewerkt) Hey, ik zoek vrienden om samen gta 5 op de pc te spelen. Hieronder staan wat dingen wat ik van je wil weten voordat ik je toevoeg. Leeftijd: Heb je skype: Online Rank: Ik reageer op je als je van toepassing bent. Bewerkt: 16 april 2015 door faskyzo Reageren
ERRWINS Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Geplaatst: 16 april 2015 Hallo, en welkom op het forum! Mag ik je toevoegen aan het lijst van dit topic? Dankzij dit topic kunnen veel leden met elkaar spelen op de aangegeven tijden. Wellicht is dit ook wel iets voor jou, aangezien de PC opkomend is en we graag het lijstje aanvullen met leden die op PC spelen. Als je op het lijstje wilt, voeg dan even je Windows Live ID toe aan de hoofdpost. Veel plezier! Reageren
faskyzo Geplaatst: 16 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2015 Hallo, en welkom op het forum! Mag ik je toevoegen aan het lijst van dit topic? Dankzij dit topic kunnen veel leden met elkaar spelen op de aangegeven tijden. Wellicht is dit ook wel iets voor jou, aangezien de PC opkomend is en we graag het lijstje aanvullen met leden die op PC spelen. Als je op het lijstje wilt, voeg dan even je Windows Live ID toe aan de hoofdpost. Veel plezier! is goed Reageren
ERRWINS Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Geplaatst: 16 april 2015 Wat is je Windows Live ID, op welke tijden ben je beschikbaar en heb je een headset? Reageren
faskyzo Geplaatst: 16 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2015 Wat is je Windows Live ID, op welke tijden ben je beschikbaar en heb je een headset? mijn steam: appeltje505tijden: elke dag zo'n beetje behalve als ik het druk heb met school en ik heb een headset Reageren
ERRWINS Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Geplaatst: 16 april 2015 Top, toegevoegd! Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je mij, of mijn collega's @thebig of @Venzio, contacten. Reageren
Six_Seven Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Geplaatst: 16 april 2015 Ingame naam: Six Rank: 15, ben net begonnen online Leeftijd: 17 Skype: Ja, ook ts3 Socialclub kan je hier vinden: http://socialclub.rockstargames.com/member/real_godfather Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.