rickbrinkman Geplaatst: 17 april 2015 Rapport Geplaatst: 17 april 2015 Hallo allemaal. Als ik met mijn headset gta aan het spelen ben. Kan ik mijn medespelers amper verstaan omdat dan hun gepraat ook in mijn headset oortje terecht komt. Is er een mogelijkheid om mijn medespelers via de tb te horen? Maar wel zo zodat ik zelf ook mn headset kan gebruiken. Groet. Rick Reageren
ERRWINS Geplaatst: 17 april 2015 Rapport Geplaatst: 17 april 2015 De spraak van andere spelers zul je blijven horen via de headset. Wel kun je het sorteren op vrienden/crew, zodat je geen last hebt van onbekenden. Interaction menu > Voice chat > Friends/Crew Reageren
DionneQueen Geplaatst: 4 mei 2015 Rapport Geplaatst: 4 mei 2015 Of gewoon een headset kopen in de stijl van een 'boxje' zoals ik heb. Werkt ideaal en je hebt geen last van getetter in je oor en je hoort alles super duidelijk. Zo een heb ik ongeveer: http://m.dhgate.com/product/pink-er151-bluetooth-speaker-4w-stereo-audio/214203480.html Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.