Jump to content

gta V PC save


Gohan

Recommended Posts

Zo ver ik weet is nog onbekend of het kan.

De savegame staan in Mijn Documenten\Rockstar Games\GTA V\Profiles\(willekeurige getalletjes/letters)\

Ik zie hier een hoop bestanden waar ik geen touw aan kan vastknopen. Maar die willekeurige getalletjes/letters zijn verbonden aan je Social Club ID en dus bij iedereen anders en uniek.

Tevens staat er nog achievementsdata en andere meta-data van GTAV in Mijn Documenten\Rockstar Games\Social Club

Ik heb nog niemand gehoord die het is gelukt om een save game uit te spelen. Mocht je niet uit een bepaalde missie komen kan je natuurlijk altijd hulp vragen op het forum of naar de missiebeschrijving op WikiGTA kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie hier een hoop bestanden waar ik geen touw aan kan vastknopen. Maar die willekeurige getalletjes/letters zijn verbonden aan je Social Club ID en dus bij iedereen anders en uniek.

De naamgeving van de bestanden is op zich erg logisch. Het begint met een prefix dat aanduidt wat voor bestand dit is daarna een nummer om het uniek te houden. Enkele voorbeelden:

SGTA50015

S: Prefix, in dit geval staat het voor "savegame".

GTA5:, GTA 5, dat is duidelijk. Het hoort bij de prefix maar is niet te vinden bij alle type van bestanden.

0015: Slotnummer

PGTA5194208113

P: Prefix, in dit geval staat het voor "photo", het is de data van een clip dat je ingame hebt gerecord voor de rockstar editor.

GTA5:, GTA 5, dat is duidelijk. Het hoort bij de prefix maar is niet te vinden bij alle type van bestanden.

194208113: Unieke nummer.

MISREP0000

MISREP: Mission replay, dit bestand bevat vermoedelijk een kopie van je savegame indien je een missie opnieuw speelt via de "mission replay" feature.

0000: Unieke nummer.

Het is echter nog onduidelijk wat voor de data er in de savegame files staat en het zal dus waarschijnlijk niet makkelijk zijn om een savegame aan iemand anders te geven. Dit zouden we eigenlijk eens moeten uitproberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...