Fresso Geplaatst: 17 april 2015 Rapport Geplaatst: 17 april 2015 Hallo. Hoe kom je (snel) aan veel geld en RP op de PC Dingen die bij de consoles konden werken niet op de PC. Hebben jullie al iets gevonden wat snel leveld en veel opbrengt? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 17 april 2015 Rapport Geplaatst: 17 april 2015 Vanaf level 12 kun je je eigen Heists opzetten. Daarmee verdien je snel RP en XP. Echter hoort deze post Hier thuis. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 17 april 2015 Rapport Geplaatst: 17 april 2015 Missies, races en activities doen met vrienden/crewmates. Reageren
Nissan Geplaatst: 17 april 2015 Rapport Geplaatst: 17 april 2015 Activiteiten zoals hierboven genoemd leveren je buiten Heists het meest XP en geld op. Je krijgt bonussen door met vrienden te spelen, tot 40% extra als ik het goed heb. Zo'n beetje alle exploits die tijdens/net na consolerelease mogelijk waren zijn eruitgehaald door R*, en ze gebruiken levert je een ban op. Aanraden om zoiets te zoeken of uit te voeren raad ik je dus af. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 17 april 2015 Rapport Geplaatst: 17 april 2015 Met Quick Job in je telefoon of in Start > Online > Jobs kan je heel makkelijk bij bijvoorbeeld een willekeurige contactmissie komen om geld te verdienen. Doe ik bijna elke dag en levert behoorlijk wat op. Reageren
coolguynl Geplaatst: 17 april 2015 Rapport Geplaatst: 17 april 2015 overvallen op winkels en als je de melding krijgt dat er een armord car rond rijd er ook op af gaan leveren misschien niet veel op maar alle kleine beetjes helpen. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 20 april 2015 Rapport Geplaatst: 20 april 2015 Missies en andere shizzle. Welk level ben je? Kom anders even samen met mij wat missies doen. Ik ben level 110. (Pc) Reageren
Fresso Geplaatst: 21 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2015 Ik net gister de levl 20 behaald.. Reageren
Louisfame Geplaatst: 26 april 2015 Rapport Geplaatst: 26 april 2015 Hallo sinds gister gta online pc eerder al op ps4 gespeeld ben opzoek naar spelers voor gta v pc who wanna play ! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 april 2015 Rapport Geplaatst: 26 april 2015 Hallo sinds gister gta online pc eerder al op ps4 gespeeld ben opzoek naar spelers voor gta v pc who wanna play ! Zie deze pagina om mensen te vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.