Jump to content

GTA V loopt zeer slecht


Forumrunner

Recommended Posts

Hallo,

Vanmiddag heb ik GTA V gekocht, en ik heb hem direct even gespeeld. Het stuk in North Yankton en de race tussen Lamar en Franklin liepen redelijk goed met de meeste settings op High. Nu wilde ik net weer gaan spelen, maar ineens loopt het spel elke 10 seconden een paar seconden vast, en daarbuiten is de framerate ook zeer slecht. Zelfs met de settings heel laag. Ik heb een i5 en een GTX770 2GB. Het spel staat op mijn HDD geinstalleerd, want ik heb er op mijn SSD geen ruimte voor. Zou iemand mij kunnen helpen met het spel weer speelbaar maken?

Alvast bedankt,

Forumrunner

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, gisteravond liep hij even goed met DirectX op 10, maar nu ik hem vanochtend weer opstart loop hij weer heel slecht, en blijft hij nu elke 3 seconden een paar seconden vaszitten. Zelfs in het menu. Ik heb het idee dat het spel gewoon heel buggy is, want ik kan een spellen als Crysis 3 en Assassins Creed Black Flag met gemak aan op mijn computer op zo'n beetje de hoogste settings, en die zien er een stuk beter uit dan GTA V met de settings die ik nu heb. Het spel is echt onspeelbaar zo, terwijl mijn PC ruim boven de minimumvereisten zit. En gezien Steam ook niet aan refunds doet baal ik hier een beetje van.

EDIT: Ik ben er eindelijk achtergekomen waarom GTA V zo slecht liep. Het had te maken met dat ik GTA V niet genoeg RAM-geheugen liet gebruiken. Nu ik in Task Manager het geheugen op 'above normal' heb gezet, loopt het redelijk soepel tussen 50-60fps.

Bewerkt: door Forumrunner
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...