KoningJesper Geplaatst: 18 april 2015 Rapport Geplaatst: 18 april 2015 Weet iemand of er in GTA een echt dicht bos? Ik speel het al heel lang, maar nooit echt opgemerkt. Dus echt ergens waar de bomen heel erg op elkaar staan. Reageren
Dexist Geplaatst: 18 april 2015 Rapport Geplaatst: 18 april 2015 Wat het meest in de buurt komt is Paleto Forest, nabij Paleto Bay. Maar echt super dicht staan die bomen ook niet bij elkaar. Maar het is iets Reageren
KoningJesper Geplaatst: 18 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2015 Oke bedankt! Wel jammer Reageren
T2own-Gamer Geplaatst: 18 april 2015 Rapport Geplaatst: 18 april 2015 Wat was het bos in de trailer dan? Reageren
Dexist Geplaatst: 18 april 2015 Rapport Geplaatst: 18 april 2015 Wat was het bos in de trailer dan? Welke trailer? Mogelijk ook gewoon Paleto Forest Wel aardig wat bomen, maar niet 'heel erg' dicht op elkaar. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 18 april 2015 Rapport Geplaatst: 18 april 2015 Klopt, echt dichte bossen in GTA V komen maar amper/zelden voor. In de 1e trailer van GTA V (zie het plaatje hieronder) zaten er aanvankelijk veel meer dichte bossen en boswallen in de game zelf. Nadat ik op vele websites had gekeken kwam ik uit op een conclusie: Voordat GTA V gelaunched werd, hadden ze de meeste dichtbegroeide bossen eruit gehaald. Mede doordat de PS3/Xbox 360 RAM (of zo) tekort kwam, en daar moesten ze blijkbaar op bezuinigen. Dit is namelijk een screenshot van de 1e trailer vlakbij Mount Chiliad gemaakt. Als je goed de afbeelding bestudeerd, dan zijn de meeste boswallen verwijderd.. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 18 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2015 Tsja jammer. Zijn die er ook niet op P C? Reageren
T2own-Gamer Geplaatst: 18 april 2015 Rapport Geplaatst: 18 april 2015 Wat was het bos in de trailer dan? Welke trailer? Mogelijk ook gewoon Paleto Forest Wel aardig wat bomen, maar niet 'heel erg' dicht op elkaar. Ik maak een fout, ik bedoelde een 4K-foto van Trevor die op vlucht is voor de politie. Reageren
Dexist Geplaatst: 18 april 2015 Rapport Geplaatst: 18 april 2015 Dat ziet er wel nice uit, wellicht dat op de PC versie dan toch de bossen meer bomen hebben . Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 18 april 2015 Rapport Geplaatst: 18 april 2015 Dat ziet er wel nice uit, wellicht dat op de PC versie dan toch de bossen meer bomen hebben . Daar ben ik niet volledig met je eens. De Next-Gen/PC hebben in 't algemeen veel meer vegetatie, struiken, waardoor de bossen voller lijken te zijn. De naaldbomen die je ziet op de foto hebben ongeveer hetzelfde aantal als op de Old-Gen versie Reageren
Michael Geplaatst: 25 april 2015 Rapport Geplaatst: 25 april 2015 De screenshot van Trevor op de Sanchez is volgens mij vlakbij de houtzaagerij in de buurt van Mountain Chilliad. Het bos van Paleto Bay is namelijk behoorlijk dun. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.