Jump to content

Bos in GTA 5?


KoningJesper

Recommended Posts

Klopt, echt dichte bossen in GTA V komen maar amper/zelden voor. In de 1e trailer van GTA V (zie het plaatje hieronder) zaten er

aanvankelijk veel meer dichte bossen en boswallen in de game zelf. Nadat ik op vele websites had gekeken kwam ik uit op een

conclusie: Voordat GTA V gelaunched werd, hadden ze de meeste dichtbegroeide bossen eruit gehaald. Mede doordat de

PS3/Xbox 360 RAM (of zo) tekort kwam, en daar moesten ze blijkbaar op bezuinigen.

grand-theft-auto-v-trailer_100368894_m.jpg

Dit is namelijk een screenshot van de 1e trailer vlakbij Mount Chiliad gemaakt. Als je goed de afbeelding bestudeerd, dan

zijn de meeste boswallen verwijderd..

Link to comment
Delen op andere websites

Wat was het bos in de trailer dan?

Welke trailer?

Mogelijk ook gewoon Paleto Forest

PaletoForest-GTAV-morning.jpg

Wel aardig wat bomen, maar niet 'heel erg' dicht op elkaar.

Ik maak een fout, ik bedoelde een 4K-foto van Trevor die op vlucht is voor de politie.

actual_1427472443.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ziet er wel nice uit, wellicht dat op de PC versie dan toch de bossen meer bomen hebben :).

Daar ben ik niet volledig met je eens. De Next-Gen/PC hebben in 't algemeen veel meer vegetatie, struiken, waardoor de bossen voller

lijken te zijn. De naaldbomen die je ziet op de foto hebben ongeveer hetzelfde aantal als op de Old-Gen versie ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...