Jump to content

Engste plekje in alle GTAs

Recommended Posts

Geplaatst:

Vroeger vond ik GTA San Andreas eng met die bug dat, wanneer je tegen een auto botst ze je gaan achtervolgen (bug van R*)

Hier zo'n (amateuristisch) filmpje waarbij deze gebruiker hetzelfde treft:

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Danger_dog_guy_7

4

• Phoenyxar

3

• JJ-B

3

• herobriner007

3

Geplaatst:

Dat is helemaal geen bug, dat is bewust in het spel gestoken door Rockstar. Het is één van de vier (als het goed is zijn het er 4) karaktertrekken voor bestuurders.

Maar het kan natuurlijk altijd even eng zijn om ontdekken.

Geplaatst:

Zitten er enge plekjes in GTA, dan. Niet echt, toch?

In mijn mening zitten er geen enge plekjes in GTA.

doe niet Tiger als je pussy bent zeggen ze weleens ;):7

Hij heeft wel gelijk. GTA is geen horrorgame. Ik vind er weinig engs aan.

Ja, misschien schrik ik wel eens als ik in de bossen in eens een roofdier tegen kom, maar dat is niet echt eng ofzo.

Geplaatst:

In GTA San Andreas, als het mistig was en het regende bij de bossen in de buurt van angel pine. Vroeger vond ik dat altijd best eng, omdat ik dacht dat bijvoorbeeld leatherface of bigfoot in de game zat vanwege een paar filmpjes die ik op internet had gezien. :7

Geplaatst:

Persoonlijk vind ik dat GTA geen "enge" plekjes kent. Als ik dan iets als eng moet aanduiden is het het ronddwalen in het bos terwijl je weet dat er gevaarlijk wildlife rondloopt.

Geplaatst:

Ik denk persoonlijk dat dat wel Rancho in Grand Theft Auto V is. Rancho is echt een buurt met heel veel gangsters, als je een keer al je pistool laat zien of perrongeluk iemand zijn auto steelt dan heb je meteen al een oorlog. :7

• 4 weken later...
Geplaatst:

Flint county en Whetstone, met combines die je nooit kon car jacken.

Jawel. Schiet de bestuurder dood d.m.v Manual Aim.

OT: Ik vond vroeger de zee eng. Ik was gewend aan Vice City waar je in het water dood ging :7

Geplaatst:

Ik denk persoonlijk dat dat wel Rancho in Grand Theft Auto V is.

Nou, hoewel ik me echt kan vinden in je uitleg (ik heb het zelf ook al meegemaakt), zou ik het niet "eng" noemen. De gevaarlijkste wijk, dat zeker, maar niet echt eng.

Geplaatst:

Flint county en Whetstone, met combines die je nooit kon car jacken.

OT: Ik vond vroeger de zee eng. Ik was gewend aan Vice City waar je in het water dood ging :7

Wauw, daar heb ik nog niet zo aan gedacht. Dat is wel iets wat ik echt omzeil en met m'n ogen dicht de gekste dingen op m'n toetsenbord ram om niet in de zee te komen, in die oudere games dan.

Ook dat op de kop landen, moet je daarin erg voor oppassen. Niet eng natuurlijk, maar wel echt iets waarvoor je snel uit je auto moet sprinten en keihard moet wegrennen.

run-forrest-run-o.gif

Geplaatst:

Wauw, daar heb ik nog niet zo aan gedacht. Dat is wel iets wat ik echt omzeil en met m'n ogen dicht de gekste dingen op m'n toetsenbord ram om niet in de zee te komen, in die oudere games dan.

Ook dat op de kop landen, moet je daarin erg voor oppassen. Niet eng natuurlijk, maar wel echt iets waarvoor je snel uit je auto moet sprinten en keihard moet wegrennen.

run-forrest-run-o.gif

Of het in het water vallen in het stukje water boven de brug die LS en The Countryside verbind bij Santa Maria Beach...

Je moet helemaal naar Santa Maria Beach zwemmen...

Geplaatst: (bewerkt)

Het enige wat een beetje creepy (op een leuke manier) was, was om 's nachts in de storm en regen op zoek te gaan naar de ghost car bij Back O'Beyond of zo. 8)

En die missie in die vleesfabriek vond ik vroeger best wel creepy.

Bewerkt: door SpacyColours
Geplaatst:

Of het in het water vallen in het stukje water boven de brug die LS en The Countryside verbind bij Santa Maria Beach...

Bedoel je LS van SA of van 5? Ik ben niet zo goed met die namen onthouden.

Geplaatst: (bewerkt)

Is er in gta V dan een brug die Los Santos en countryside met elkaar verbind bij het strand? Gta SA dus ;)

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Geplaatst:

Bedoel je LS van SA of van 5? Ik ben niet zo goed met die namen onthouden.

Van SA

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...