Jump to content

Engste plekje in alle GTAs

Recommended Posts

Geplaatst:

Echt eng is GTA natuurlijk niet , maar de bossen van GTA SA in het donker zijn aardig creepy.

Toen ik eergister voor het eerst de Epsilon mansion ontdekte in Online en dat muziekje hoorde was ik ook een beetje creeped out

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Danger_dog_guy_7

4

• Phoenyxar

3

• JJ-B

3

• herobriner007

3

Geplaatst: (bewerkt)

Kudo's! Origineel topic! :tu:

Ik vond Alma Mater State Prison, de gevangenis in Anywhere City uit GTA2 vroeger eng! Al was ik toen nog erg jong. Ook ontliep ik Portland vaak nadat ik Salvatore Leone omgelegd had in GTAIII, ik was als de dood voor de shotguns van de Maffia!

Oeps, ik vergiste me! Ik bedoelde het Sunnyside Asylum! De HQ van de Loonies!

Bewerkt: door Dotz
Geplaatst:

Persoonlijk vond ik de ondergrondse metro in GTA IV best creepy. Vooral het gedeelte waar vele banen elkaar kruisen ter hoogte van de Algonquin Bridge. Misschien beter bekend als de hangplek van zwervers. :puh:

Ik weet dat er een paar jaar geleden een myth was dat er in de metro een ''Ratman'' leefde :7 .

Click here to view the SnapMap

Geplaatst:

Het huis van Salvatore nadat je hem hebt omgelegd. Al die klojo's in de media zeiden dat daar 'misschien' een geest van hem zou zitten en dat maakte mij angstig. Ook die piano die uit zichzelf muziek maakt. Gelukkig ben ik nu wat ouder en geloof ik die onzin niet meer :puh:

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik vond vroeger het huis van Cj in GTA SA altijd eng omdat ik dacht dat er een geest kwam. Had weer teveel YT gekeken.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Engste plekje in GTA was er niet echt voor mij

Maar als er iets stond te gebeuren deed ik wel ff rustig aan zeker als er bepaalde geluiden anders waren

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...