mrfilmpjesmaker123 Geplaatst: 18 juli 2015 Rapport Geplaatst: 18 juli 2015 Echt eng is GTA natuurlijk niet , maar de bossen van GTA SA in het donker zijn aardig creepy. Toen ik eergister voor het eerst de Epsilon mansion ontdekte in Online en dat muziekje hoorde was ik ook een beetje creeped out Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 juli 2015 Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 Back O' Beyond waar die beschadigde Glendales vanaf donderen. Origineel topic! Reageren
Soccer98 Geplaatst: 26 juli 2015 Rapport Geplaatst: 26 juli 2015 Alle bossen in GTA San Andreas als het avond is. In het bijzonder de Panopticon. Reageren
Dotz Geplaatst: 27 juli 2015 Rapport Geplaatst: 27 juli 2015 (bewerkt) Kudo's! Origineel topic! Ik vond Alma Mater State Prison, de gevangenis in Anywhere City uit GTA2 vroeger eng! Al was ik toen nog erg jong. Ook ontliep ik Portland vaak nadat ik Salvatore Leone omgelegd had in GTAIII, ik was als de dood voor de shotguns van de Maffia! Oeps, ik vergiste me! Ik bedoelde het Sunnyside Asylum! De HQ van de Loonies! Bewerkt: 27 juli 2015 door Dotz Reageren
PrioX Geplaatst: 29 juli 2015 Rapport Geplaatst: 29 juli 2015 Persoonlijk vond ik de ondergrondse metro in GTA IV best creepy. Vooral het gedeelte waar vele banen elkaar kruisen ter hoogte van de Algonquin Bridge. Misschien beter bekend als de hangplek van zwervers. Ik weet dat er een paar jaar geleden een myth was dat er in de metro een ''Ratman'' leefde . Click here to view the SnapMap Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 30 juli 2015 Rapport Geplaatst: 30 juli 2015 Het huis van Salvatore nadat je hem hebt omgelegd. Al die klojo's in de media zeiden dat daar 'misschien' een geest van hem zou zitten en dat maakte mij angstig. Ook die piano die uit zichzelf muziek maakt. Gelukkig ben ik nu wat ouder en geloof ik die onzin niet meer Reageren
jorne58 Geplaatst: 14 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2015 Ik vond vroeger het huis van Cj in GTA SA altijd eng omdat ik dacht dat er een geest kwam. Had weer teveel YT gekeken. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 11 september 2015 Rapport Geplaatst: 11 september 2015 Engste plekje in GTA was er niet echt voor mij Maar als er iets stond te gebeuren deed ik wel ff rustig aan zeker als er bepaalde geluiden anders waren Reageren
elmotje Geplaatst: 3 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2015 :dans:hahaha zijn geen enge plekken in gta alles is lachwekkend Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.