gammie_ Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 Als je bloemen geeft levert dat veel punten op??? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 extra tip: als je bloemen of een dildo geeft of kust dan levert dat geloof ik ook wat extra % op. Als je bloemen geeft levert dat veel punten op??? Ik weet het niet maar als flash_8209 het zegt zal het wel waar zijn zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 Oke ik probeer het wel gewoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wenzetjen Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 En hoe geef je die klotebloemen af. De vorige keer heb ik op Michelle geslaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick15465 Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 eerst naar haar bloemen pakken als wapen en dan komt na een paar sec. press TAB to gif the gift of zo iets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Ik heb wel in de Faq gelezen dat kussen juist minder % wordt, alleen weet ik niet meer als dat voor bloemen en/of dildo ook geldt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Freestyle Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Ik heb wel in de Faq gelezen dat kussen juist minder % wordt, alleen weet ik niet meer als dat voor bloemen en/of dildo ook geldt. Kan je een Dildo geven?? Als het zo is, waar kan je die halen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Voor bloemen of dildo of vibrator krijg je 1% vibrator vind je ergns bij de bootschool achter container,dildo vind je in politiewc van LS(in het politiebureau). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.