Jump to content

[AANVRAAG]Windows Phone

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Zou iemand uit plaatje 1 de teksten onder (Calls, Texts, Emails), slide up (met pijl) en het Windows Phone logo (met Windows Phone) het zelfde willen doen met plaatje 2. En als extra naast 'Emails' 'Whatsapp'. Het lettertype weet ik niet, maar dat had ik aangevraagd: https://www.myfonts....841412/?flush=1

Als je dit gedaan hebt, zou je dan ook het Photoshop bestand willen sturen? Dit is omdat ik m'n achtergrond nog weleens verander en dan kan ik zelf de achtergrond veranderen.

Plaatje 1

PY7BR5B.jpg

Plaatje 2

d9O61V4.jpg

Als wit slecht leesbaar is mag dit ook in een beter zichtbare kleur veranderd worden, zolang het er maar wel mooi blijft uit zien.

Nyltje.

Bewerkt: door Nyltje

p3Jqm59.jpg

Ik heb ook een poging gedaan. Laat me maar weten als je iets veranderd wilt hebben (kleur of positie van de icoontjes). :tu: Whatsapp zal ik nog proberen toe te voegen.

EDIT:

gxZgJh8.jpg

Hier is hij met de whatsappknop erbij.

Bewerkt: door GuitarGuy666

Ziet er netjes uit, alleen het Windows logo lijkt niet zo smooth te lopen zoals in het andere plaatje. Voor de rest ziet alles er echt super netjes uit. :tu:

Geplaatst:

Als je in PS iets selecteert en vrijstaand maakt kan je het best de 'feather' op bijv. 1px zetten, een wat vloeiendere rand van één pixel dus. Ik kan het helaas niet voor je doen omdat m'n Adobe-licentie is verlopen :7

Als je in PS iets selecteert en vrijstaand maakt kan je het best de 'feather' op bijv. 1px zetten, een wat vloeiendere rand van één pixel dus. Ik kan het helaas niet voor je doen omdat m'n Adobe-licentie is verlopen :7

Nja de randen zien er prima uit, alleen lopen de lijnen van het logo een beetje raar, soort knikjes die er in zitten wat in plaatje 1 niet zit. Bewerkt: door Nyltje
Geplaatst:
Nja de randen zien er prima uit, alleen lopen de lijnen van het logo een beetje raar, soort knikjes die er in zitten wat in plaatje 1 niet zit.

Oja, ik zie het. Dat lijkt eerder op een iets te snel gemaakte selectie ;)

Ik heb 'm even uitgetest en nu blijkt dat het de tekst iets te hoog zit. (zie onderstaande screen)

3Od7rDi.png

Zou je ook een versie willen maken waarin de teksten wat dikker zijn? (niet 'WindowsPhone' die is prima :)) (het liefst dan een dunne en dikke versie)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...