Delvarik Geplaatst: 13 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2014 Na een lange tijd Gta V spelen, mis ik toch veel dingen uit vorige Gta's.. Zoals: Meer haar/baard opties (Franklin heeft redelijk veel maar zoals Micheal 3 en niet meer) Tuning, Ik vind het geweldig dat je auto weer kunt uptunen maar ik mis toch wel een beetje hydraulics etc, Dik of Gespiert opties net als in Gta SA Paarden, Ja ik weet het Gta is geen Red dead redemption maar alsnog hoe episch zou het wezen om met Trevor paard te rijden ^^ Meer koop opties bijvoorbeeld, dat je drugs kan kopen in de Smoke on the water shop. en Pisswater, sigaretten etc En nog wat meer dingen ^^ Anyway wat vinden jullie? hopen jullie op wat meer features in de Nextgen/Pc versie Reageren
Together Geplaatst: 13 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2014 http://www.gtaforum.nl/topic/128569-wat-mis-jij-in-gta-online/ Is dit niet een soortgelijk topic? Reageren
Delvarik Geplaatst: 13 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2014 http://www.gtaforum....-in-gta-online/ Is dit niet een soortgelijk topic? Oh damn niet gelezen, Ben nog redelijk nieuw op dit forum ^^ Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2014 Heists V zit vol heists, ga het verhaal maar eens spelen! http://www.gtaforum.nl/topic/128569-wat-mis-jij-in-gta-online/ Is dit niet een soortgelijk topic? Het is een soortgelijk topic, maar dan voor GTA: Online. Hoewel beide veel delen en de ene voortkomt uit de andere bestaan er verschillen en ligt het focuspunt van een multiplayer natuurlijk op andere dingen, dus beide topics kunnen perfect naast mekaar bestaan (het ene voor V, het andere voor Online) Reageren
TrueSkum Geplaatst: 13 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2014 Hij bedoeld Heists in Online joh wijsneus. Reageren
Together Geplaatst: 13 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2014 Dit is een topic in V:General. Dat is dus niet Online. Ik snap Phoenyxar dat hij zo reageerd. Er zijn immers genoeg heists in V. 4 als ik me niet vergis. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 14 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2014 (bewerkt) Dit is een topic in V:General. Dat is dus niet Online. Ik snap Phoenyxar dat hij zo reageerd. Er zijn immers genoeg heists in V. 4 als ik me niet vergis. 6 heists: the jewel store, the merryweather heist, blitz play, the paleto score, the FIB raid en the big score Bewerkt: 14 augustus 2014 door Danger_dog_guy_7 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2014 Hij bedoeld Heists in Online joh wijsneus. Uiteraard bedoelt hij dat. Maar dit is een topic (en subforum) over GTA: V, niet over Online en dat houden we dan ook maar zo (geldt voor iedereen). Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 20 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2014 GTA V is gewoon een kut GTA op zich, jammer dus. Reageren
Votair Geplaatst: 21 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2014 GTA V is gewoon een kut GTA op zich, jammer dus. Dat vindt jij? Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 21 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2014 GTA V is gewoon een kut GTA op zich, jammer dus. Dat vindt jij? Oke Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 21 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2014 (bewerkt) GTA V is gewoon een kut GTA op zich, jammer dus. Dat vindt jij? Dat vindt hij inderdaad, anders zegt hij het niet. Jarno vindt denk ik gewoon dat deze GTA van alles mist en gewoon slecht is en dat is zijn goed recht.Zelf vind ik het jammer dat het landschap in het noorden van de map niet optimaal is gebruikt. Er had meer mee gedaan kunnen worden. Bewerkt: 21 augustus 2014 door KaiSkillzz Reageren
Votair Geplaatst: 21 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2014 GTA V is gewoon een kut GTA op zich, jammer dus. Dat vindt jij? Dat vindt hij inderdaad, anders zegt hij het niet. Jarno vindt denk ik gewoon dat deze GTA van alles mist en gewoon slecht is en dat is zijn goed recht.Zelf vind ik het jammer dat het landschap in het noorden van de map niet optimaal is gebruikt. Er had meer mee gedaan kunnen worden. Met dat laatste kan ik me ook wel in vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.