Tommie59 Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Geplaatst: 19 april 2015 (bewerkt) De hulpdiensten kan je gewoon bellen door naar je contactlijst te gaan en dan op vierkantje voor de PS of X voor xbox of spatie op PC te drukken en dan 911 in te toetsen. Met dezelfde knop kan je vervolgens bellen. Bewerkt: 19 april 2015 door Tommie59 Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Geplaatst: 19 april 2015 Singleplayer Dat je kunt zitten op dieren zoals in Red Dead Redemption Track & Insurance op je auto's zoals in Online Multiplayer Taxi's die rondrijden Wilde dieren Host menu zoals in GTA 4, dat je kunt kiezen wanted on/off, Snow/Sunny/Rain on/off, friendly fire on/off Boeing 747's zoals in Singleplayer Reageren
T2own-Gamer Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Geplaatst: 19 april 2015 Mogelijkheid om de metrorit in te korten mis ik in GTA V. De metro's zijn nog trager dan in GTA IV. Overstapstations ontbreken in GTA V, in GTA IV had je Easton. Reageren
Dexist Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Geplaatst: 19 april 2015 Mechanic van Online in Singleplayer Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Geplaatst: 19 april 2015 Wat mis jij nog in GTA-V pc ? De roltrappen en de liften werken niet Alle grote fastfoodketens dicht zijn en de meeste 24/7 shops ook. De kraampjes op straat zijn ook onbemand. Meer kleding winkeltjes mogen van mij ook wel bij komen en dat je stenen van de grond kan rapen zoals in GTA-4 en tegen iemand zijn bakkes kan aan smijten Meer schade aan voertuigen zoals in GTA-4 dat zelfs je dak indeukt. Werkende mensen zoals in GTA-4 denk aan straat vegers of iemand die met een schep in de weer is meer leven op straat dus. Mogen wat meer verschillende soorten auto's die rond rijden erbij komen. Politie auto's / politie mensen op straat je ziet ze nooit rond rijden en lopen tenzij je een wanted level krijgt of als ze achter iemand anders aanzitten Dat je met je telefoon ambulance politie of brandweer kan bellen zoals in GTA-4 Heb jij nog aanvullingen hierop? TOT GTA Bij dit hele topic krijg ik een soort van Deja-vu, vlgens mij bestond er al zo iets. Daarbij maak ik uit jou post op dat de console versie dus beter is, hier rijden namelijk wel degelijk politiewagens rond, en doen willekeurige achtervolgingen. Meer verschillende soorten auto's?? ik heb van anderen gehoord dat er amper dezelfde wagens rijden in 1 stuk, waar bij voorgaande delen alle autos nagenoeg hetzelfde waren. Ik heb gewoon het idee dat je op een flut pc speelt, en dat je alles zo laag mogelijk hebt staan, als ik dit zo lees. En zo niet... dan ben ik blij dat ik iig een console heb Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Geplaatst: 19 april 2015 (bewerkt) @ Dragon__rage Bij dit hele topic krijg ik een soort van Deja-vu, vlgens mij bestond er al zo iets. Daarbij maak ik uit jou post op dat de console versie dus beter is, hier rijden namelijk wel degelijk politiewagens rond, en doen willekeurige achtervolgingen. Meer verschillende soorten auto's?? ik heb van anderen gehoord dat er amper dezelfde wagens rijden in 1 stuk, waar bij voorgaande delen alle autos nagenoeg hetzelfde waren. Ik heb gewoon het idee dat je op een flut pc speelt, en dat je alles zo laag mogelijk hebt staan, als ik dit zo lees. En zo niet... dan ben ik blij dat ik iig een console heb i7 4790K 4x4 GHZ MSI Gaming 5 moederbord 750 Wat Coolermaster voeding 16 GB DDR3 Werkgeheugen MX100 512 GB SSD MSI GTX970 4GB gaming Videokaart (*Nvidia) Windows 8.1 64Bit NL OEM 3x DVDR Brander (Full HD 24'' Acer LED Monitor) Alles op max behalve die vreselijke blur. Als jij dat flut vind ? Bewerkt: 19 april 2015 door P.ZAAL Reageren
Nyltje Geplaatst: 20 april 2015 Rapport Geplaatst: 20 april 2015 (bewerkt) Vigilante, ambulance of firefighter missies. Bij dit hele topic krijg ik een soort van Deja-vu, vlgens mij bestond er al zo iets. http://www.gtaforum.nl/topic/132362-dingen-die-missen-in-gta-v/ Bewerkt: 20 april 2015 door Nyltje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.