miesman12345 Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Geplaatst: 19 april 2015 (bewerkt) Wie kan mij helpen Nadat ik de introductie missie gespeeld heb in gta v zegt hij dat ik hem moet opslaan. Hierbij krijg ik echter een foutmelding die zegt dat er nog ......KB nodig is en dat ik een ander opslagmedium moet kiezen Ik wil dat doen maar ik krijg geen menu o.i.d. waar ik een andere schijf kan kiezen. Hierdoor wordt echter de autosave functie uitgeschakeld waardoor ik mn voortgang niet op kan slaan en telkens overnieuw moet beginnen Ik vind deze melding erg vreemd aangezien ik ruim 800 GB nog vrij heb op mn HD Wie weet wat dit is en wat zou ik er aan kunnen doen??????? Alvast bedankt Bewerkt: 19 april 2015 door miesman12345 Reageren
super_senne Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Geplaatst: 19 april 2015 Wie kan mij helpen Nadat ik de introductie missie gespeeld heb in gta v zegt hij dat ik hem moet opslaan. Hierbij krijg ik echter een foutmelding die zegt dat er nog ......KB nodig is en dat ik een ander opslagmedium moet kiezen Ik wil dat doen maar ik krijg geen menu o.i.d. waar ik een andere schijf kan kiezen. Hierdoor wordt echter de autosave functie uitgeschakeld waardoor ik mn voortgang niet op kan slaan en telkens overnieuw moet beginnen Ik vind deze melding erg vreemd aangezien ik ruim 800 GB nog vrij heb op mn HD Wie weet wat dit is en wat zou ik er aan kunnen doen??????? Alvast bedankt hoe zit het met je C shijf? Reageren
miesman12345 Geplaatst: 19 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2015 Dit is mn C-schijf Het lijkt mij toch meer als voldoende ruimte als ik nog ruim 800GB overheb op mn C-schijf Reageren
Sublime Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Geplaatst: 19 april 2015 Hij wil een savegame van 2,4GB opslaan!?! Dat lijkt me geen goed teken... Reageren
miesman12345 Geplaatst: 19 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2015 Zover was ik ook al dat het niet klopt Maar wat kan ik er aan doen om dit te verhelpen ?????? Reageren
super_senne Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Geplaatst: 19 april 2015 Waar heb je hem op gedownload? Gooi er een scanner overheen en een CCleaner. Reageren
miesman12345 Geplaatst: 19 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2015 Waar heb je hem op gedownload? Gooi er een scanner overheen en een CCleaner. Ik heb hem gekocht in de winkel en dan via rockstar het laatste beetje gedownload Op dit moment ben ik hem opnieuw aan het installeren met een andere set dvd`s van mn broertje (die heeft hem ook en deze werkt wel goed) Ik ga eerst dat even afwachten en dan kan ik alsnog jouw oplossing proberen. Alvast bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.