Jump to content

Zoals vroeger: GTA San Andreas


Sublime

Recommended Posts

Ik weet het nog goed, het moment dat ik GTA SA:MP downloade en dacht: wat is dit voor raar programma. Een lijst met servertjes en aan elkaar gehackte services voor de Multiplayer van GTA San Andreas. Hierna heb ik mij nog jaren vermaakt met SA:MP en ook een klein beetje met die andere variant Multi.. nogwattes?

Na jaren van puur leedvermaak op trucker servers, roleplay servers en gewoon random DM servers kwam GTA IV uit met een al geïntegreerde multiplayer. Naar mijn mening is deze multiplayer helemaal niet zo goed gegroeid vergeleken met GTA SA. Bij GTA SA was er controle op hackers en de concepten binnen de game, maar bij GTA IV was het gewoon een uurtje rondschieten en mensen proberen te verhakselen met je helicopter bladen. Dat ging echter na een uurtje alweer vervelen waardoor het nooit echt groot is geworden.

Nu weer bij GTA V hetzelfde: geïntegreerde multiplayer. Nu vind ik het jammer als het weer als zon multiplayer als bij GTA IV eindigt. Nu vroeg ik me dus eigenlijk af of er plannen zijn voor een custom multiplayer zoals GTA SA dat ook had. Ik las laatst ook al iets over OpenIV, wat houdt dit precies in? Ik heb echt weer eens zin zoals bij GTA SA online te gaan rondklooien op de meest random servers! Voelt iemand anders dit ook?

Link to comment
Delen op andere websites

OpenIV is slechts een mod programma om de .RPF (tage packaging file) te bewerken zodat je bijvoorbeeld een grotere explosie krijgt.

Er is schijnbaar iemand bezig met een nieuwe multiplayer, ik dacht gtavmp.com.

Kan effe niet kijken want ben op MN mobiel.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is inderdaad project opgezet maar ik vrees dat het nooit een succes zal worden. Zelf heb ik jarenlang ook een multiplayer mod project opengehouden en er ook actief aan gewerkt net als talloze anderen mensen die een dergelijk project hadden opgezet. We zijn echter allemaal op hetzelfde probleem terecht gestuit. Namelijk: GTA: Online. Het is zeer moeilijk tot bijna onmogelijk om te concurreren en het is zonde als uiteindelijk blijkt dat al het werk dat je erin heb gestoken voor niks is geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...