SpacyColours Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2015 Zift hier mug! Neuk hier mier! Kloof hier haar! Oftewel, zit iets je dwars, maar is het ook weer niet zo'n immens euvel dat het in Het Grote Klaagtopic moet worden geplaatst, is dit de plek waar je moet zijn. Nou, ik had net een taai hapje biefstuk. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2015 Mijn zojuist gegeten gerookte haring heeft een beetje een nare nasmaak. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2015 M'n lul jeukt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2015 M'n lul jeukt Tja, dat verschilt per persoon of dat in het kleine of grote klaagtopic hoort Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
super_senne Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2015 Ik wil niet slapen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2015 Dat onze kat naar kat ruikt. Waarom geen versgemaaid gras ofzo? Zoals bij die luchtverfrissers. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2015 M'n lul jeukt Tja, dat verschilt per persoon of dat in het kleine of grote klaagtopic hoort Die is te scherp. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2015 Twitch doet 't niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2015 (bewerkt) M'n lul jeukt Tja, dat verschilt per persoon of dat in het kleine of grote klaagtopic hoort Die is te scherp. Dat verschilt dan ook weer per persoon. Bewerkt: 19 april 2015 door Nyltje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 20 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2015 M'n lul jeukt Tja, dat verschilt per persoon of dat in het kleine of grote klaagtopic hoort Die is te scherp. Dat verschilt dan ook weer per persoon. al jeukt m'n reet dan zal het nooit een groot probleem worden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2015 Wat is eigenlijk het nut van dit topic. Waarom zou je kleine dingen om over te klagen niet in het "Grote klaagtopic" kunnen gooien. Kan je ze net zo goed samenvoegen tot "Het Algemene klaagtopic" Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
super_senne Geplaatst: 20 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2015 Wat is eigenlijk het nut van dit topic. Waarom zou je kleine dingen om over te klagen niet in het "Grote klaagtopic" kunnen gooien. Kan je ze net zo goed samenvoegen tot "Het Algemene klaagtopic" mijn klacht dat tommy de moderator uithangt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2015 Wat is eigenlijk het nut van dit topic. Waarom zou je kleine dingen om over te klagen niet in het "Grote klaagtopic" kunnen gooien. Kan je ze net zo goed samenvoegen tot "Het Algemene klaagtopic" mijn klacht dat tommy de moderator uithangt. oke mijn klacht is dat jouw hoofd op een ui lijkt doei Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 20 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 april 2015 Wat is eigenlijk het nut van dit topic. Mijn dwangmatige behoefte om voor elk "Het Grote (...)"-topic een tegenpool te maken, te verzadigen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 20 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2015 Wat is eigenlijk het nut van dit topic. Mijn dwangmatige behoefte om voor elk "Het Grote (...)"-topic een tegenpool te maken, te verzadigen. Je sluit wel het topic: Stel je voor dat je ... bent. Omdat het teveel op een ander topic lijkt. Consequent. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts