super_senne Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Geplaatst: 19 april 2015 (bewerkt) Hallo, kan iemand deze afbeelding verkleinen waardoor ik hem als achtergrond kan op mijn ipad 4 Het liefst 1 cm kleiner, groeten senne Bewerkt: 19 april 2015 door super_senne Reageren
super_senne Geplaatst: 19 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2015 Welke afbeelding? oh fjuck, moest nog op bevestigen drukken Reageren
RUBENN Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Geplaatst: 19 april 2015 Bij mij is de afbeelding maar 300x169 pixels, te klein voor een iPad lijkt me Als het goed is kan je bij de originele afbeelding op je iPad uitzoomen als je deze instelt als achtergrond. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Geplaatst: 19 april 2015 Veel plezier ervan. [img=http://i60.tinypic.com/20jpx1c.jpg] Reageren
super_senne Geplaatst: 19 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2015 Je krijgt dan een soort van dit effect Hij blaast de pixels op dot je geen zwarte randjes meer zit dat was eigenlijk mij bedoeling Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Geplaatst: 19 april 2015 Je kiest net een plaatje uit dat te klein is. Ik kan op internet ook geen grotere versie vinden. Je zult dus een ander moeten kiezen. Als ik de afbeelding uitrek wordt hij ook wazig. Sorry. Reageren
RUBENN Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Geplaatst: 19 april 2015 Te kleine afbeelding inderdaad. Ik had het volgende gevonden: De eerste is dezelfde afbeelding met tekst, afbeelding is groter, maar niet genoeg voor je beeldscherm. Tweede is aardig groot, alleen zonder de tekst, die zou er wel voor geplakt kunnen worden. Aan jouw de keus. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Geplaatst: 19 april 2015 (bewerkt) Te kleine afbeelding inderdaad. Ik had het volgende gevonden: De eerste is dezelfde afbeelding met tekst, afbeelding is groter, maar niet genoeg voor je beeldscherm. Tweede is aardig groot, alleen zonder de tekst, die zou er wel voor geplakt kunnen worden. Aan jouw de keus. Thanks, ik zal dit even proberen. Even de titel uitknippen en erop plakken. Edit: Done! Tekst kan groter als je wil. Dan pas ik dat aan. Bewerkt: 19 april 2015 door NickOwnage Reageren
super_senne Geplaatst: 20 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2015 Perfect! Thanks Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.