Ironfist Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Geplaatst: 9 juli 2004 ik heb het eens van heeel dichtbij bekeken maar twijfel dat het een auto is Reageren
Arjen Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Geplaatst: 9 juli 2004 ik heb het eens van heeel dichtbij bekeken maar twijfel dat het een auto is Idd. Het lijkt me meer dat wapen dat die gozer uit dat raam steekt. Maar ik wil graag ff weer back to the point. De Boxart Reageren
Chi Geplaatst: 9 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2004 ik zou de tattoos eens onderzoeken van die kerel die steven als avatar heeft... Goed punt. Had het al gezien maar nog niet uitgwerkt. Zal er nog achteraangaan. Reageren
Trax Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Geplaatst: 9 juli 2004 Op z'n linkeronderarm zit iig een slang Reageren
Ironfist Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Geplaatst: 9 juli 2004 ik heb het eens van heeel dichtbij bekeken maar twijfel dat het een auto is Idd. Het lijkt me meer dat wapen dat die gozer uit dat raam steekt. Maar ik wil graag ff weer back to the point. De Boxart en dat betekent dat de spiegelingen nog heel goed uitgewerkt zijn Reageren
iskander Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Geplaatst: 11 juli 2004 (bewerkt) vet raar er ik heb een persoon op msn en die wil steeds ze naam en leeftijd niet zegguh maar hij weet vet veel over gta en ik vroeg hem warneer die officiele site van gta san andreas online komt met trailers enz. en hij zij 22.9.2004 en hij ging onmiddelijk offline raar hoor maar warneer denken juillie dat de site er is met trailers ??????? <_< :unsure: ---------- [Chironu] Niet spammen. Eerste en laatste waarschuwing. Je weet dat dit niet toegestaan is. Bewerkt: 11 juli 2004 door Chironu Reageren
Trax Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Geplaatst: 11 juli 2004 Daar hoef je niet én over te reply-en, én een topic over te openen. ------ [Chironu] Steven, bedankt, maar wij waken over de forummers. Wij zijn niet voor niets aangesteld als moderators. Reageren
liltuner Geplaatst: 12 juli 2004 Rapport Geplaatst: 12 juli 2004 op de boxart zie ik een tram dus dat betekend dat er een tram in zit :rolleyes: lekker sniperen van het dak Reageren
Trax Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 ik zou de tattoos eens onderzoeken van die kerel die steven als avatar heeft... Goed punt. Had het al gezien maar nog niet uitgwerkt. Zal er nog achteraangaan. Op z'n rechteronderarm staat een skelet, zo lijkt het. Reageren
Lantyz Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 op de boxart zie ik een tram dus dat betekend dat er een tram in zit :rolleyes: lekker sniperen van het dak Ja! Ja! Ja! Ik kan niet wachten! :wub: Die boxart belooft veel goeds: 'De' tram en 'de' brug van San Fransisco Reageren
liltuner Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 ckerste weten lekkere vette shit in eht spel man!!,lekker de gangs snipere op de tram RWHAUHAHAHAHAHAHAHA en als ze je wille raken jump je der vanaf en jat je de tram Reageren
Gerrit dn Bak Geplaatst: 18 juli 2004 Rapport Geplaatst: 18 juli 2004 Zeg de mooie jongedame op de boxart die heeft op haar borst toch ook een tattoo. Kan iemand ff uitvergroten en bekijken wat het moet voorstellen misschien is dat dan wel een tattoo van 1 van die mogelijke Triads of Yakuza's varianten. Reageren
liltuner Geplaatst: 20 juli 2004 Rapport Geplaatst: 20 juli 2004 tja,mensen zeggen dat ze van het columbian cartel is,dus dat moeten we ff afwachten! Reageren
Arjen Geplaatst: 20 juli 2004 Rapport Geplaatst: 20 juli 2004 tja,mensen zeggen dat ze van het columbian cartel is,dus dat moeten we ff afwachten! Dat zeggen ze wel. Maar als je goed kijkt lijkt het er echt totaal niet op. (Mijn mening). Ik zal het eens bekijken. Reageren
liltuner Geplaatst: 20 juli 2004 Rapport Geplaatst: 20 juli 2004 ja graag want ik wil wel weten wat voor rol die jongedame heeft Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.