F_TheMightyThor Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Geplaatst: 21 april 2015 Ik wil eruit zien als Thor van MARVEL's Avengers maar welke haircut zou ik daar best voor nemen en waar kan ik die halen? Join mijn crew, Team Fusionn Reageren
nolms Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Geplaatst: 21 april 2015 je kunt naar de gaan maar d'r is nie echt een kapsel wat er op lijkt. denk dat surfer dude er het meest op lijkt maar dat komt zelfs nie echt in de buurt Reageren
DionneQueen Geplaatst: 23 april 2015 Rapport Geplaatst: 23 april 2015 De kapsels zijn erg beperkt vind ik. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 24 april 2015 Rapport Geplaatst: 24 april 2015 De kapsels zijn erg beperkt vind ik. Idd ik verlang al heel lang naar groen haar voor me character. Reageren
RyanDanah Geplaatst: 11 mei 2015 Rapport Geplaatst: 11 mei 2015 De kapsels zijn erg beperkt vind ik. Dat ben ik ook met je eens. Weinig verschillende kapsels, maar wel met 4 verschillende kleuren. Gelukkig groeit het haar niet, en hoef je niet geregeld naar de kapper. Heel soms is mijn karakter tijdelijk kaal. Dan kan de Rockstar server het even niet helemaal aan. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 11 mei 2015 Rapport Geplaatst: 11 mei 2015 Kan je niet gewoon een "blonde Mullet" nemen? Die komt vrij dichtbij vind ik zelf. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 11 mei 2015 Rapport Geplaatst: 11 mei 2015 De kapsels zijn erg beperkt vind ik. Dat ben ik ook met je eens. Weinig verschillende kapsels, maar wel met 4 verschillende kleuren. Gelukkig groeit het haar niet, en hoef je niet geregeld naar de kapper. Heel soms is mijn karakter tijdelijk kaal. Dan kan de Rockstar server het even niet helemaal aan. Je baard groeit wel met de tijd Reageren
Michael Geplaatst: 11 mei 2015 Rapport Geplaatst: 11 mei 2015 Kan je niet gewoon een "blonde Mullet" nemen? Die komt vrij dichtbij vind ik zelf. Is die nogsteeds beschikbaar? Ik dacht dat die weg was gehaald na de Independence Day Special. :$ Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 11 mei 2015 Rapport Geplaatst: 11 mei 2015 Kan je niet gewoon een "blonde Mullet" nemen? Die komt vrij dichtbij vind ik zelf. Is die nogsteeds beschikbaar? Ik dacht dat die weg was gehaald na de Independence Day Special. :$ Nope, Mullet is bij mij in ieder geval niet weggehaald. Dus het zit permanent in de game. Maar wanneer het bij sommige mensen de eerdergenoemde kapsel verdwenen is, vind ik het maar vreemd... Reageren
NickOwnage Geplaatst: 12 mei 2015 Rapport Geplaatst: 12 mei 2015 Als je sommige Days niet heb meegemaakt kan je deze kleren/wapens ook niet krijgen. Zo heb ik geen 4th of July meegemaakt en kan ik geen rocket met vuurwerk. Sommige objecten kun je alleen tijdens dit evenement verdienen/vrijspelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.