Jump to content

Paar beginners vraagjes


mustangshock2203

Recommended Posts

Hallo, ik speel GTA online PC (van 5) sinds 2 dagen en ik heb al een paar vraagjes;

1) Ik ben lvl 4, speel een vrouw en ik zag dat je met hookers kon "feest vieren" om wat XP op te doen. Ik weet waar ze lopen, ik weet dat als ik toeter dat ze dan zouden moeten komen, maar ze komen niet. Hoe komt dit? Omdat ik een vrouw als character heb? Of omdat ik pas in lvl 4 zit?

2) Hoe, als het zo is, zit GTA 5 gekoppeld aan GTA online? Dwz, zijn er dingen die ik in GTA 5 MOET doen om te krijgen in GTA online? Heeft het negeren van GTA 5 invloed op GTA online. (Ik haat verhaallijn games, ik wil crossen, schieten, geld verdienen etc. Na een aantal MMOrPG's gespeeld te hebben, ben ik nu eenmaal gewend aan persoonlijke chars.)

3) Hoe host ik een race? Ik zie die optie niet staan.

4) Vanaf welk lvl / rank kan ik gebruik maken van de stockmarket? (Sorry, heb er niet meer naar gekeken sinds rank 3.)

5a) Ik heb filmpjes of youtube zien staan van GTA San Andreas*, waar iemand Transformers film Autobots en Decepticons voertuigen (met externe software) heeft nagemaakt, en zo dat ze uiteraard ook bestuurd kunnen worden. Dit zijn geen verflikjes op bestaande GTA San Andreas voertuigen, maar ze zijn echt nagemaakt. De Bumblebee Camaro is een Camaro, etc. Kunnen we dit ook verwachten als downloads voor GTA 5 / online?

5b) Of nightrider, Of Ghostbusters, of weet ik veel welke gave film auto's nog meer. Airfwolf....

Dank jullie wel, ik kijk uit naar de antwoorden.

Link to comment
Delen op andere websites

2 Het enige wat je in GTA V moet doen voor GTA Online is de proloog.

3 Pausemenu 》ONLINE 》Jobs 》play Job 》Races

Soms kom je dan bij andere mensen erin, maar ik heb het meeste succes via deze weg als ik wil hosten.

4 In GTA Online kan je geen aandelen (ver)kopen.

5 Waarschijnlijk wel, zie ook het nieuwsbericht in Nieuws 》 Nieuws: modding

Link to comment
Delen op andere websites

Dank je wel. Nog een paar vraagjes

6) Politie met 2 sterren ontwijken. Kennelijk gaat het niet zo heel debiel als in voorgaande games waarbij je met 100 agenten achter je aan maar een spray shop in hoefde te rijden en die 100 agenten zo af te schudden. Gelukkig gaat het nu iets leuker, iets wat realistischer. Wat mij al een aantal keer is opgevallen is om buiten de snelwegen te blijven en continu bochten te blijven maken, afwisselend met plekken opzoeken om (tijdelijk) te schuilen. Zijn er meerdere makkelijkere manieren.

7) Licht het aan mij of zit er nog steeds een bekende bug in dit spel? Wanneer ik Mustangs zie, zie ik bijna alleen maar mustangs. Wanneer ik camaro's zie, zie ik alleen maar camaro's. Super irritant in Vice City en San Andreas, en nu ook nog steeds zo....(?) Als iemand een mod weet om dit aan te passen, zeer graag.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik voornamelijk doe om de politie te vermijden is gewoon schuilen in een steeg of iets dergelijks.

Ook zet ik de radio uit en maak ik de lichten uit, naar mijn idee helpt dit en het lijkt me ook realistisch.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Even een duidelijke antwoord op vraag 7. R* heeft zo het spel geprogrammeerd dat je in een bepaalde voertuig rijdt, je alleen

maar voertuigen ziet van dezelfde klasse. Een Obey 9F hoort bijvoorbeeld in de "Sport"-klasse. Dus je ziet in een onbepaalde

tijd aanvankelijk alleen maar sportauto's in 't straatbeeld rijden.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Lolol, De vacca is super klasse.

Dat doet er momenteel niet zozeer aan toe. Ik gaf hem alleen een voorbeeldje hoe dat systeem in elkaar zit. Derhalve toch het

berichtje aangepast om meerdere grappenmakers te voorkomen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, nou het spoor op gaan? Als ze me niet achrtervolgen, waarom kom ik ze dan in tegenliggende richting tegen?

8) Anyway, ik heb weer een probleem...Ik heb een race gemaakt met de Creator, puur als kleine test om even (letterlijk) een blok om te gaan. Tijdens die test is er niks aan de hand. Maar terug naar GTA 5 Online en ik zie dan ook nergens mijn hele race staan. Wat doe ik fout?

9) Wat verlies ik eigenlijk als ik doodga in Online, behalve mijn auto die bij de impound in beslag word genomen? Ik heb zo het idee dat ik makkelijk een 1000 dollar binnen kan slepen door de volgende methode:

1 Ren spuermarkt binnen en kill de kassier.

2 Trek kassa zelf leeg.

3 Ren naar buiten en word vrijwillig Wasted door politie.

4 Resurrect en pak een willekeurige auto naar de volgende supermarkt / tankstation.

Ik heb geen verlies van geld opgemerkt bij doodgaan, of een auto aangezien het niet "mijn"auto was.

10) En hoe lang duurt Online starten bij jullie. Ik ben soms 5 - 10 minuten bezig. (Warcraft duurt nog geen ene minuut.)

11) En vanaf wanneer kan ik hosten, want ik zie alleen Play race staan en geen host.

Bewerkt: door mustangshock2203
Link to comment
Delen op andere websites

(...)

8) Anyway, ik heb weer een probleem...Ik heb een race gemaakt met de Creator, puur als kleine test om even (letterlijk) een blok om te gaan. Tijdens die test is er niks aan de hand. Maar terug naar GTA 5 Online en ik zie dan ook nergens mijn hele race staan. Wat doe ik fout?

9) Wat verlies ik eigenlijk als ik doodga in Online, behalve mijn auto die bij de impound in beslag word genomen? Ik heb zo het idee dat ik makkelijk een 1000 dollar binnen kan slepen door de volgende methode:

1 Ren spuermarkt binnen en kill de kassier.

2 Trek kassa zelf leeg.

3 Ren naar buiten en word vrijwillig Wasted door politie.

4 Resurrect en pak een willekeurige auto naar de volgende supermarkt / tankstation.

Ik heb geen verlies van geld opgemerkt bij doodgaan, of een auto aangezien het niet "mijn"auto was.

10) En hoe lang duurt Online starten bij jullie. Ik ben soms 5 - 10 minuten bezig. (Warcraft duurt nog geen ene minuut.)

11) En vanaf wanneer kan ik hosten, want ik zie alleen Play race staan en geen host.

Creator: Heb je hem opgeslagen? Zo ja, dan zou die in je pausemenu onder ONLINE > Jobs > My Jobs > job die je hebt gemaakt.

Als je hem hebt opgeslagen kan je hem wel spelen, maar is hij nog niet op Social Club te vinden. Om hem ook op Social Club beschikbaar te maken, moet je hem publiceren (onder Save als ik het goed heb).

9: 500 dollar cash en als je geen cash hebt ook 500 dollar voor het ziekenhuis.

10: Ik heb schijtinternet maar het is meestal iets van 2-4 min voor een publieke sessie, Invite only doet ie meestal binnen 1-2 minuten.

11: Kan gelijk, maar ze hebben met de laatste update Host Job eruit gehaald en vervangen door Play Job. Als je wilt hosten moet je die gebruiken en hopen dat je niet bij andere spelers komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...