Dexist Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Geplaatst: 21 april 2015 Sinds dat GTA V op de PC is verschenen kan iedereen, die dat wil, zijn creativiteit de vrije loop laten gaan en een mooi filmpje maken met de Rockstar Editor Ben je leuke filmpjes tegen gekomen die zijn gemaakt met deze editor? Post ze dan hier! Dit filmpje kwam ik tegen: The World of San Andreas Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 22 april 2015 Rapport Geplaatst: 22 april 2015 V.I.S.I.T.O.R.S. Met dank aan Gtaserieusvideos: Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 april 2015 Rapport Geplaatst: 22 april 2015 Beiden hele mooie filmpjes! Vooral het filmpje van 'The world of San Andreas' is echt cool. Het filmpje van GTASeriesVideos is mooi op de beat. In beide filmpjes zit redelijk wat werk in. Ik kijk ernaar uit om jullie eigen creaties te zien! Reageren
saluke Geplaatst: 22 april 2015 Rapport Geplaatst: 22 april 2015 Heb zelf ff rond gekloot met de directory mode, hier kwam ik op uit (zelfgemaakt) https://www.youtube.com/watch?v=MvNrss3tDkU Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 april 2015 Rapport Geplaatst: 22 april 2015 Heb zelf ff rond gekloot met de directory mode, hier kwam ik op uit (zelfgemaakt) Haha, leuk gemaakt! CJ komt van het vliegveld net als in SA. Misschien de volgende keer explosies wat dichterbij filmen. Krijg je wat meer diepgang in het filmpje. Kom vooral met meer van dit soort filmpjes. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 22 april 2015 Rapport Geplaatst: 22 april 2015 (bewerkt) Op een of andere manier laden alle R* Editor filmpjes niet... Ik krijg dan elders alleen maar plaatjes te zien, echt vreemd Of ligt dat volkomen aan m'n PC, aangezien andere(n) wel zulke gerelateerde video's kunnen kijken. Bewerkt: 22 april 2015 door .PhoeniX. Reageren
Michael Geplaatst: 24 april 2015 Rapport Geplaatst: 24 april 2015 Wou die net al posten van GTASeriesVideos met Trevor. Mijn complimenten naar hun, aangezien wel een van de beste filmpjes zijn van de Rockstar Editor. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 24 april 2015 Rapport Geplaatst: 24 april 2015 Inderdaad een grappige video, vooral op het laatste stukje wanneer Trevor z'n 'ballen' lucht opsnuift... https://youtu.be/6VAWpwwfwXU Reageren
Michael Geplaatst: 25 april 2015 Rapport Geplaatst: 25 april 2015 (bewerkt) Leuk filmpje! Wel herkenbaar, zeker in Grand Theft Auto Online met andere leden.. Bewerkt: 25 april 2015 door Asphyxiated Reageren
saluke Geplaatst: 25 april 2015 Rapport Geplaatst: 25 april 2015 Nog een nieuwe van mij https://www.youtube.com/watch?v=CV0Gzq1_EXU Reageren
Tommie59 Geplaatst: 28 april 2015 Rapport Geplaatst: 28 april 2015 Geniaal! Vooral op het moment dat Trevor langskomt. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 28 april 2015 Rapport Geplaatst: 28 april 2015 Een erg herkenbare video. GTASeriesVideos heeft ook veel dingen vergelijkt met de 1e GTA IV-trailer, daardoor is 'ie ook zo mooi. Maar hoe hebben ze Niko Bellic enigszins in die video gestopt... Reageren
Dexist Geplaatst: 28 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2015 Een erg herkenbare video. GTASeriesVideos heeft ook veel dingen vergelijkt met de 1e GTA IV-trailer, daardoor is 'ie ook zo mooi. Maar hoe hebben ze Niko Bellic enigszins in die video gestopt... Het model van Niko zat al in GTA Online, waarschijnlijk is met een mod dit model als speelbare character gemaakt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.