>$bram$< Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Geplaatst: 21 april 2015 Het probleem is vrij simpel: Afgelopen Zondag heb ik via Steam GTA 5 voor mijn PC aangeschaft. Vervolgens gedownload en geïnstalleerd op de manier waarop Steam het doet. Echter heb ik GTA 5 nog nooit kunnen spelen. Want elke keer crasht de launcer na ongeveer 10 seconden. Ik kom geeneens langs de Social Club wat op je bureaublad verschijnt. Wat ik al gedaan heb: GPU uitschakelen (Werd veel gezegd) , Drivers geüpdate. Patches uitgevoerd. Tot nu toe werkte nog niks. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Geplaatst: 21 april 2015 Wat zijn de specificaties van je PC? Welke OS draai je? Reageren
>$bram$< Geplaatst: 21 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2015 Windows 8.1 GTX 770 MSI 8GB DDR3 Intel i5-4670K @ 3.40GHZ Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 22 april 2015 Rapport Geplaatst: 22 april 2015 Ga eens naar de map waar je GTA hebt geinstalleerd en probeer hem daar eens via PlayGTAV.exe te runnen. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 22 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2015 Staat er geeneens in Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 22 april 2015 Rapport Geplaatst: 22 april 2015 (bewerkt) Lol :$ Ik bedoel GTAVLauncher.exe... En dan als administrator runnen. Bewerkt: 22 april 2015 door Ezra24rct3 Reageren
>$bram$< Geplaatst: 22 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2015 Lol :$ Ik bedoel GTAVLauncher.exe... En dan als administrator runnen. Dat heb ik al geprobeerd. Daarnet nogmaals, geen effect. Ook het draaien in Windows 7 modus werkt niet. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 1 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2015 Zelfs na de patch werkt het nog steeds niet! Reageren
tefal86 Geplaatst: 4 mei 2015 Rapport Geplaatst: 4 mei 2015 Zelfs na de patch werkt het nog steeds niet! Kijk eens in mydocuments -->GTAV -->bootstrap.txt Wanneer er staat error opening TM file doe het volgende Ik had het probleem ook maar opgelost door iets met mn virusscanner te doen. Ergens houdt deze de launcher naar SC tegen waardoor je hem niet kan spelen. Je dient je virusscanner van self-protection af te halen. succes Reageren
>$bram$< Geplaatst: 6 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2015 Ik heb gisteravond samen met iemand anders alles nagelopen, het probleem was mijn windows account. Ik heb nu een lokale account aan moeten maken, het probleem is echter wel dat ik elke keer van account moet wisselen om het te spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.