Jump to content

GTA V Launcher has stopped working

Recommended Posts

Geplaatst:

Het probleem is vrij simpel:

Afgelopen Zondag heb ik via Steam GTA 5 voor mijn PC aangeschaft. Vervolgens gedownload en geïnstalleerd op de manier waarop Steam het doet. Echter heb ik GTA 5 nog nooit kunnen spelen. Want elke keer crasht de launcer na ongeveer 10 seconden. Ik kom geeneens langs de Social Club wat op je bureaublad verschijnt.

Wat ik al gedaan heb: GPU uitschakelen (Werd veel gezegd) , Drivers geüpdate. Patches uitgevoerd. Tot nu toe werkte nog niks.

Geplaatst:

Ga eens naar de map waar je GTA hebt geinstalleerd en probeer hem daar eens via PlayGTAV.exe te runnen.

Geplaatst: (bewerkt)

Lol :$ Ik bedoel GTAVLauncher.exe... En dan als administrator runnen.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:

Lol :$ Ik bedoel GTAVLauncher.exe... En dan als administrator runnen.

Dat heb ik al geprobeerd. Daarnet nogmaals, geen effect. Ook het draaien in Windows 7 modus werkt niet.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Zelfs na de patch werkt het nog steeds niet!

Kijk eens in mydocuments -->GTAV -->bootstrap.txt Wanneer er staat error opening TM file doe het volgende

Ik had het probleem ook maar opgelost door iets met mn virusscanner te doen. Ergens houdt deze de launcher naar SC tegen waardoor je hem niet kan spelen. Je dient je virusscanner van self-protection af te halen. succes

Geplaatst:

Ik heb gisteravond samen met iemand anders alles nagelopen, het probleem was mijn windows account. Ik heb nu een lokale account aan moeten maken, het probleem is echter wel dat ik elke keer van account moet wisselen om het te spelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...