Jump to content

Onzichtbaar


Fresso

Recommended Posts

Bedoel je dat hun character verdwijnt of alleen hun stip op de map.

Als alleen hun stip van de map verdwijnt hebben ze Lester gebeld voor de ''Off The Radar" mogelijkheid.

Als heel hun character is verdwenen is er sprake van een glitch/bug of eventuele modificatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Of bedoel je toevallig doorzichtigheid? Zo ja, dan hebben ze Passive Mode ingeschakeld. Dat kan dan heel makkelijk via: Select

ingedrukt houden -> Interaction Menu -> naar beneden scrollen, vervolgens klik je op "Passive Mode inschakelen" :)

Edit: Met nader inzien speel je volgens mij op een PC, jammer genoeg heb ik echter geen idee wat voor toets/knopje

je in moet drukken.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had hetzelfde probleem vandaag, zat in een sessie vandaag en werd opeens neergestoken door iemand die niet op de map was en je kon hem ook vreemd genoeg niet zien..

Of bedoel je toevallig doorzichtigheid?

Lees je wel eens naar het titel van een topic? Er staat onzichtbaar, niet doorzichtigheid.

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had hetzelfde probleem vandaag, zat in een sessie vandaag en werd opeens neergestoken door iemand die niet op de map was en je kon hem ook vreemd genoeg niet zien..

Of bedoel je toevallig doorzichtigheid?

Lees je wel eens naar het titel van een topic? Er staat onzichtbaar, niet doorzichtigheid.

zie mijn uitleg.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...