Jump to content

probleem


Ahzee

Recommended Posts

Hallo forumgangers,

Ik heb zonet GTA 5 gekocht voor de pc maar na het volledig installeren van de game gaat het mis.

Wanneer ik ingelogd ben in social club en het spel start krijg ik een volledig zwart scherm.

Heb het spel al eens volledig eraf gesmeten en dan weer opgezet maar dit hielp niet.

Iemand die raad heeft?

Mvg,

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ook graag de informatie van je videokaart.

Aan je processor te zien speel je op een laptop, dus ik ben helaas bang dat je laptop niet snel genoeg is. Laptops zijn vaak niet geschikt voor gaming.

Link to comment
Delen op andere websites

Grafische Kaart: Intel Graphics Media Accelerator (GMA) HD Graphics, Intel HD Graphics 3000

Dat zou wel even balen zijn. Ik heb wel al verschillende fifa games en gta 4 kunnen bespelen op deze laptop..

Link to comment
Delen op andere websites

Die grafische kaart is helaas niet snel genoeg voor GTA V en ik denk dat het ook meteen verklaart waarom de game niet wil starten. Hoewel GTA V veel beter draait op moderne pc's dan GTA IV bij lancering, blijft het alsnog een vrij zwaar spel en zal het beste draaien op snelle desktop pc's of een echte snelle gaming laptop.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor ik de laptop kocht verzekerden ze mij dat ik er games kon op spelen daarom dat ik dit bizar vind, nee desktop pc is sinds kort ook stuk gevallen

Bewerkt: door Ahzee
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan games spelen, GTA San Andreas speelt zonder moeite. Maar moderne, veel eisende games? Nee, dat zal gewoon niet kunnen. Ik vind het ook rot voor je, maar op deze laptop zal het niet gaan werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...