Hadekok218 Geplaatst: 23 april 2015 Rapport Geplaatst: 23 april 2015 (bewerkt) Hallo luitjes, Ik ben ten einde raad. Ik heb GTA5 nu een week thuis liggen maar heb m nog steeds niet kunnen spelen. Ik heb van alles opgezocht en uitgeprobeerd maar het mocht allemaal niet baten. - GTA5 dvd box gekocht dus geen steam - geen gekke Windows gebruikersnaam met speciale tekens - online een Rockstar Game Social Club profiel aangemaakt - geprobeerd zowel GTAVLauncher als PlayGTAV als Administrator te openen... helaas - twee keer opnieuw geinstalleerd want ik had toch niks beters te doen? - windows 8.1 / i7-4790 / NVIDIA GTX970 Na installatie blijf ik hangen op Rockstar Social Club venster met melding: The Rockstar Game Services are unavailable. Please try again later or check the GTA Online. Status page for maintenance and outage notification .............. Ik ben erg benieuwd of jullie mij kunnen helpen! Alvast hartelijk dank. Bewerkt: 23 april 2015 door Hadekok218 Reageren
GolfG60 Geplaatst: 23 april 2015 Rapport Geplaatst: 23 april 2015 Misschien blokkeert je firewall/virusscanner wel Rockstar Social Club, even uitzetten en opnieuw proberen Reageren
Hadekok218 Geplaatst: 23 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2015 Zojuist geprobeerd, maar helaas helpt dat ook niks. Reageren
Hadekok218 Geplaatst: 26 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2015 Ja hoor. Het lag toch aan de firewall. Ik moest de .exe bestanden van GTAV individueel toevoegen aan 'acceptatielijst' van de firewall. Zat ik er toch naast. Bedankt voor je hulp! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.