gunman Geplaatst: 25 april 2015 Rapport Geplaatst: 25 april 2015 (bewerkt) 1 Mei 2015 vrijdag -wat gaan we doen -we verzamelen bij mijn huis daarna gaan we in freemode daarna gaan we naar het vliegveld daar na gaan we parchute springen en dan gaan we deathmatch doen en races console ps3 Deelnemers PSN Aanwezigheidsstatus Headset gunman gunmandevon aanwezig ja Regels - Je BENT er om 19:00 -We schieten elkaar niet dood -vermijdt contact met de politie -We laten elkaars eigendommen heel -Indien je headset hebt dien je je te gedragen tegenover de rest. -Er word naar de host geluisterd -we gedragen ons naar onze leeftijd -Je houd je aan deze regels ik hoop een gezelige avon van kunen maken (Lees dit voor je komt nog eens goed door Bewerkt: 26 april 2015 door gunman Reageren
thebig Geplaatst: 25 april 2015 Rapport Geplaatst: 25 april 2015 Zou je juist nog kunnen plaatsen op welke console de meeting plaatsvindt? Voor andere regels omtrent Meetingplace kan je hier terecht. Gelieve dit topic te gebruiken voor zaken omtrent de meeting. De volgende die off-topic gaat zal een waarschuwing krijgen. Reageren
Locoopapi Geplaatst: 9 juni 2015 Rapport Geplaatst: 9 juni 2015 Hallo, Ik zal graag op de hoogte willen blijven van alle auto meetings. Ik heb een garage vol exclusieve auto's. Dus voeg me toe. Gebruikersnaam: Locoopapi Rank: 119 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.