Hanneswasco Geplaatst: 26 april 2015 Rapport Geplaatst: 26 april 2015 (bewerkt) Collectable Collector Een teleporter naar verschillende collectables Gemaakt door Hanneswasco Features Je kan naar de volgende collectables teleporteren: Epsilon Tracts Epsilon Vehicles For Sale Signs Hidden Packages Letter Scraps Monkey Mosaics Nuclear Waste Peyotes Spaceship Parts Stunt Jumps Submarine Parts Under the Bridges Installatie Plaats CollectableController.asi en collectable_controller.ini in de GTA V directory waar de ScriptHookV ook geïnstalleerd is. Meer info en een download van de ScriptHookV vind je hier. Control Toetsen Je kan de toetsen om in het menu te navigeren aanpassen in collectable_collector.ini, door gebruik te maken van de Symbolic Constant Name die je kan vinden in deze website. De standaard toetsen zijn: F5 om het menu te openen/sluiten NUMPAD 5 om in een submenu te stappen/te teleporteren naar een plaats NUMPAD 0 of backspace om terug te keren NUMPAD 8 om naar boven te gaan NUMPAD 2 om naar beneden te gaan Write coordinates to file When the setting WRITE_COORDS in the collectable_collector.ini file is set to 1, you can write your current location to the file coordinates.txt in the GTA V directory. This can be done by a key that you can also change in the .ini-file. By default this is F7. This function can be handy if you want to help me adding new collectables. If you want to send me coordinates, please send me a personal message or post in this topic. If I will use your coordinates, you will ofcourse be mentioned in the Special thanks-section. Change blip colours In the collectable_collector.ini file, you can change the colour values of the different collectables. For more info about which colour value represents which colour, see blipcolours.png or the image below. Credits Alexander Blade: ScriptHookV en Native Trainer WikiGTA.org / PatrickW / Dutchy3010 / IGN: coordinaten Download GTAForum.nl database Screenshots (Klik voor grotere versie) Slideshow met meer foto's Videos Showcase van versie 1 door GTASeriesVideos: . Bewerkt: 9 mei 2015 door Hanneswasco Reageren
Michael Geplaatst: 26 april 2015 Rapport Geplaatst: 26 april 2015 (bewerkt) Ziet er netjes uit! Handig voor de nieuwe PC gamers. KUTGW! Bewerkt: 26 april 2015 door Asphyxiated Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2015 Bedankt Aspy. Ondertussen heb ik het probleem met de onbekende hoogtes opgelost en zou je ongeveer op 3 meter van de collectables moeten spawnen. Feedback is zeker welkom, aangezien het zowat mijn eerste scriptings mod is. Reageren
PatrickW Geplaatst: 26 april 2015 Rapport Geplaatst: 26 april 2015 Congratz Hannes, ziet er goed uit Dat is een uitermate handig tool. Reageren
3L1077 Geplaatst: 26 april 2015 Rapport Geplaatst: 26 april 2015 Aaah, heerlijk om te zien dat er al gemod wordt hier! Zelf ga ik 'm niet echt gebruiken voor mijn eigen storyline, maar bijvoorbeeld voor WikiGTA kan dit enorm handig zijn. Good job! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 april 2015 Rapport Geplaatst: 27 april 2015 Geweldig! Inderdaad om screenshots te maken van alle locaties, super handig! Jouw mod is zelfs te zien bij GTASeriesVideos. Awesome! Go Kiwi! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 27 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2015 (bewerkt) Da's wel leuk om te zien, er zijn precies al verschillende mensen die videos van mijn mods gemaakt hebben. Dat is snel! Aan die video's te zien merk ik wel dat ik het teleport-systeem nog wat moet verbeteren, aangezien je vaak toch nog te ver ervan spawnt. Bewerkt: 27 april 2015 door Hanneswasco Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 8 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2015 Even een update. Ondertussen zijn zowat alle collectables toegevoegd en spawn je altijd vlak voor de collectable (heb alles manueel gecheckt en geüpdatet). De enige collectables die er niet tussen zitten zijn de Knife Flights en de Wildlife Photography. De eerste lijkt me nutteloos omdat je in een vliegtuig zit en teleporteren dan nogal gevaarlijk kan zijn, uiteraard. De tweede bevat wat random spawns, of sommige dieren worden pas getriggered als je er een bepaalde afstand van bent, dus dit is ook moeilijker in zo'n mod te stoppen. Maar er zit ook een handige 'Teleport to waypoint' functie in, dus het is ook heel handig in gebruik met een guide bij de hand. Reageren
Crypteq Geplaatst: 8 mei 2015 Rapport Geplaatst: 8 mei 2015 Had nog niet gereageerd Maar zeer tof dat je dit gemaakt hebt, zie ook de vele positieve reacties buiten dit forum om. Een suggestie, misschien dat je er wat aan hebt: Zoals ik zie spawn je niet precies bij de collectable (kan ook niet altijd) en soms liggen ze dan nog verborgen doordat ze moeilijk te zien zijn o.i.d.. Is het geen idee om er een marker boven te hangen (waar ie precies ligt)? Die dan natuurlijk weg gaat wanneer je de de collectable opgepakt hebt. Verder: KUTGW Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2015 Goed idee Crypteq, zoals ik je gisteren al zei. Zal nog even moeilijk zijn om dit te realiseren, en weet ook niet of het nog zoveel zou toevoegen, aangezien het in de meeste gevallen toch duidelijk is waar de collectable ligt, vind ik. (Indien dit bij specifieke collectables niet zo is kan je dit melden en kijk ik er even naar). Net heb ik ook versie 2.0 gereleased. Deze bevat nu de mogelijkheid om ook blips op de kaart toe te voegen. Tot nu toe kan het enkel van ofwel alle collectables van een specifiek type, ofwel geen één van dat type. Dus het houdt geen rekening met al opgepakte collectables of collectables die nog niet beschikbaar zijn etc. Aangezien ik geen zin heb om de meeste uitleg te vertalen verwijs ik je door naar het GTAForums.com topic voor meer info waar er ook wat meer activiteit is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.