Dinosaur Geplaatst: 26 april 2015 Rapport Geplaatst: 26 april 2015 Samen een poster gemaakt, tekst 'toxic trouble' is op het origineel anders... maar kunnen we nu niet posten xD Tips? ^^ Reageren
3L1077 Geplaatst: 26 april 2015 Rapport Geplaatst: 26 april 2015 Heerlijk dat jullie je talenten combineren! Ik herken jullie er beide in, goed teken! Alles zit weer prima: kleuren, compositie, tekst ook, etc. Enkel één iets lijkt me een beetje minder: vlak boven de tekst (Toxic Trouble) stopt het landschap/steen erg abrupt: is dat de bedoeling? Hebben jullie trouwens ook tussenstappen opgeslagen, om te zien wie wat precies gedaan heeft? Lijkt me erg leuk! Ga zo door jongens! Smaakt naar meer! Reageren
Dinosaur Geplaatst: 26 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2015 Thanks, die harde rand kunnen we nog wel eens naar kijken. We hebben niet echt tussenstappen ofzo, RMJ is begonnen en ik finishte. Dit is ongeveer de eh enige tussenstap geloof ik, de start; Volgende keer zullen we stappen bijhouden xD Reageren
RUBENN Geplaatst: 26 april 2015 Rapport Geplaatst: 26 april 2015 Heel vet! Zowel de zomerse sfeer als het idee om samen een poster te maken! Wellicht dat je die 'harde lijn' wat softer kan maken met de kloonstempel/clone stamp. Ik zie graag meer van jullie! (samen of afzonderlijk) Reageren
Michael Geplaatst: 27 april 2015 Rapport Geplaatst: 27 april 2015 Netjes! Keep up the good work! Ziet er goed uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.