Hanneswasco Geplaatst: 26 april 2015 Rapport Geplaatst: 26 april 2015 (bewerkt) Time Scaler Een simpele script mod die je toestaat om de tijdsnelheid te wijzigen. Handig voor time lapses. Gemaakt door Hanneswasco, startend uit Alexander Blade's Native Trainer Features Schaal de tijdsnelheid via het ingame menu. Beschikbare snelheden: Normal (2s real = 1m ingame) Stop Time Time x 2 (1s = 1m) Time x 30 (1s = 15m) Time x 60 (1s = 30m) Time x 120 (1s = 1h) Time x 240 (1s = 2h) Time x 480 (1s = 4h) Time x 480 (1s = 8h) Time / 2 (4s = 1m) Time / 15 (30s = 1m) Time / 30 (1m = 1m) Time / 60 (2m = 1m) Het is ook mogelijk om manueel de tijd te veranderen: Go forward 1 hour Go backward 1 hour Go forward 1 minute Go backward 1 minute Set to system time Uw instellingen kunnen onthouden worden (= zelfde tijdsnelheid bij volgende start van het spel) door de optie aan te zetten in het ingame menu. Installatie Plaats TimeScaler.asi en time_scaler.ini in de GTA V directory waar de ScriptHookV ook geïnstalleerd is. Meer info en een download van de ScriptHookV vind je hier. Control Toetsen Je kan de toetsen om in het menu te navigeren aanpassen in time_scaler.ini, door gebruik te maken van de Symbolic Constant Name die je kan vinden in deze website. De standaard toetsen zijn: F6 om het menu te openen NUMPAD 5 om in een submenu te stappen/te teleporteren naar een plaats NUMPAD 0 om terug te keren NUMPAD 8 om naar boven te gaan NUMPAD 2 om naar beneden te gaan Credits Alexander Blade: ScriptHookV en Native Trainer Download GTAGames.nl database Video Screenshots Mijn tweede script mod. Feedback wordt geapprecieerd! Bewerkt: 29 april 2015 door Hanneswasco Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 april 2015 Rapport Geplaatst: 26 april 2015 Je bent weer goed bezig Hanneswasco! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 april 2015 Rapport Geplaatst: 27 april 2015 Inderdaad mooi voor time lapse video's. Goed bezig! Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 27 april 2015 Rapport Geplaatst: 27 april 2015 erg goed werk hannewasco. heb je ook erg snel voor elkaar. Kan niet wachten om hem te proberen. keep up the great work Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 27 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2015 (bewerkt) Ondertussen heb ik een nieuwe versie (1.1) gemaakt. Deze bevat deze extra's: Het is nu ook mogelijk om manueel de tijd te veranderen: Go forward 1 hour Go backward 1 hour Go forward 1 minute Go backward 1 minute Set to system time Als je wilt dat je instellingen onveranderd blijven de volgende keer dat je het spel start, moet je REMEMBER_RATE aanpassen in time_scaler.ini. Als deze waarde 0 is, zullen je instellingen NIET onthouden worden. Als deze 1 is wel. Screenshot van deze versie: Edit: de REMEMBER_RATE optie lijkt nog niet te werken. Ik kijk er vanavond (?) eens naar. Edit2: opgelost, zie nieuwste versie 1.2. De Remember-optie kan nu aangepast worden via het ingame menu i.p.v. enkel via de .ini-file. Bewerkt: 28 april 2015 door Hanneswasco Reageren
Thundercover Geplaatst: 27 april 2015 Rapport Geplaatst: 27 april 2015 Erg mooie mod, Hannes! Het kan inderdaad prachtig gebruikt worden om mooie video's (timelapses) te maken. Ik hoop 'm snel uit te kunnen testen door op een prachtige plek zelf te kunnen bepalen wanneer ik de zonsondergang zie. Reageren
Big Boss Geplaatst: 28 april 2015 Rapport Geplaatst: 28 april 2015 Kun je alleen de toetsen gebruiken die in de game zelf gebruikt worden? F5 t.e.m. F8 zijn namelijk de "switch" toetsen. Lijkt mij niet echt handig. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2015 Kun je alleen de toetsen gebruiken die in de game zelf gebruikt worden? F5 t.e.m. F8 zijn namelijk de "switch" toetsen. Lijkt mij niet echt handig. Allemaal aan te passen in het .ini-bestand. Control Toetsen Je kan de toetsen om in het menu te navigeren aanpassen in time_scaler.ini, door gebruik te maken van de Symbolic Constant Name die je kan vinden in deze website. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.