Ezra24rct3 Geplaatst: 28 april 2015 Rapport Geplaatst: 28 april 2015 (bewerkt) Ik krijg sinds gisteren random de error dat ´Microsoft.Workflow.VisualStudio.Configurator has stopped working´. Wat vind ik hier nu raar aan? Nou, gisteren kreeg ik de error dat Firefox gestopt was met werken, maar ik had het niet eens open staan. Ik zag dat er een random een proces geopend werd, zonder dat ik het wou of dat Firefox uberhaupt open stond... Nu staat Visual Studio niet open, en krijg ik de error random... Firefox heb ik verwijderd trouwens. EDIT: Nu met Google Chrome hetzelfde. Bewerkt: 28 april 2015 door Ezra24rct3 Reageren
Big Boss Geplaatst: 28 april 2015 Rapport Geplaatst: 28 april 2015 In een elevated command prompt (cmd.exe uitvoeren als admin): sfc /scannow Reageren
super_senne Geplaatst: 28 april 2015 Rapport Geplaatst: 28 april 2015 Illuminatie! :o Grapje, klingt als een virus wat je zegt. Misschien een RAT ofzo? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 28 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2015 Vind ik knap, want ik heb de afgelopen 3 dagen niks geinstalleerd/gedownload op m'n PC. In een elevated command prompt (cmd.exe uitvoeren als admin): sfc /scannow Hij zei dat er wel een bestand beschadigt was. Wat moet ik hier mee doen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.