XxitzalexzzxX Geplaatst: 28 april 2015 Rapport Geplaatst: 28 april 2015 Hallo, Ik zoek volgers voor mijn Instagram pagina. Ik post hier uitdagingen op die je kan doen in GTA V. Mijn pagina heet: *** >>> Door Phoenyxar: Geen reclame toegestaan, link weggehaald.<<<
XxitzalexzzxX Geplaatst: 28 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2015 Ik en de andere beheerder zijn bezig met de foto's en zoals in de beschrijving staat zetten we de eerste challenge erop bij 50 volgers.
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 28 april 2015 Rapport Geplaatst: 28 april 2015 Tip (1): volg zelf zoveel mensen als je kan, dan krijg je zelf ook veel volgers tip (2): volg de mensen uit de volgerlijst van R*, dat zijn toch allemaal gamers
XxitzalexzzxX Geplaatst: 28 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2015 Tip (1): volg zelf zoveel mensen als je kan, dan krijg je zelf ook veel volgers tip (2): volg de mensen uit de volgerlijst van R*, dat zijn toch allemaal gamers Tip (1): volg zelf zoveel mensen als je kan, dan krijg je zelf ook veel volgers tip (2): volg de mensen uit de volgerlijst van R*, dat zijn toch allemaal gamers zal ik doen
XxitzalexzzxX Geplaatst: 28 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2015 Maar ik ben meer op zoek naar mensen die mij willen volgen.
Recommended Posts