Jump to content

Karakter heeft blauw oog


mustangshock2203

Recommended Posts

Mijn karakter heeft een blauw oog, lees zwarte vlek onder haar rechter oog. Ik kom er niet vanaf bij de kapper en ook niet onder de douche. Bij de kapper blijft de vlek deels zichbaar als ik de optie smink bekijk. Karakter is ook niet gewond geraakt.

Weet iemand hoe dit komt? Ik zie verder geen rare vlekken ergens anders.

IMG_1009.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Het topic-titel klopt niet eens, maar goed... emo.gif

>>> Door Thundercover: Fixed. :)<<<

Ik had ook wel eens zulke verschijnselen gehad, na een tijdje verdween het gelukkig wel weer. Volgens mij heeft R* dat aspect gewoon

erin gestopt om de game ietwat realistischer eruit te laten zien. Maar ja, ik kan er naast zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, voor hij die screenshot maakte heeft hij dat niet eens geprobeerd. Het is gelijk naar het forum rennen en met paniek vragen hoe het weggaat. Is gewoon normaal, gaat na een sessie herladen gewoon weer weg en anders herstart je je console even. Geen paniek man.

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt dat niet gewoon aan het feit dat je beschoten/ in elkaar geslagen bent en daar blijvende wonden aan hebt overgehouden? Als er op je geschoten wordt en je loopt zonder shirt rond kan je ook wonden zien die erg lang zichtbaar blijven. Ik weet niet zeker of het werkt om naar een andere sessie te gaan, maar je kan het altijd proberen en desnoods de game opnieuw starten.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor alle reacties. Even ter verduidelijking;

1) Ik had geen enkel idee dat een karakter langdurig letsel zou hebben. Het duurt al een 3 tal dagen. Meen het zondag al gezien te hebben. Ik ben wel een aantal keer beschoten dus dan zou het daaraan liggen, maar ik speel niet zo veel en heb sinds K-dag alleen geraced zonder een crash of lichaamschade.

2) Zoals al eerder vermeld het zit er al meerdere dagen en heb niks gemerkt bij het restarten.

3) Eigenlijk wel grappig als R* het wat realistischer wil laten lijken dat er dan littekens verschijnen, maar op afstand lijkt DIT verschijnsel meer op Gothic make-up dan letsel.

Anyay ik zie het wel. Bedankt allemaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...