Jump to content

Wat is modding?


glennovic

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Zoals de titel al zegt, wat is modding?

Ik hoor er meerdere mensen over praten tijdens gta maar heb geen flauw idee waar ze het over hebben.

Wanneer ik op google zoek krijg ik geen duidelijk antwoord, dus zou iemand me het misschien wat gemakkelijk uit kunnen leggen? :roll:

Thanks!

Link to comment
Delen op andere websites

Modding/Modden is het (ja ja je raad het al) modificeren/customizen/veranderen van een spel naar een persoon zijn eigen smaak Ik raad je aan even hier te kijken. http://nl.wikigta.org/wiki/Modding

Thanks!

In wat voor opzichten heeft het voordeel om een mod te downloaden en hoe doe ik dit?

Moet mijn ps3 omgebouwd/gejailbreaked zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Modding/Modden is het (ja ja je raad het al) modificeren/customizen/veranderen van een spel naar een persoon zijn eigen smaak Ik raad je aan even hier te kijken. http://nl.wikigta.org/wiki/Modding

Thanks!

In wat voor opzichten heeft het voordeel om een mod te downloaden en hoe doe ik dit?

Moet mijn ps3 omgebouwd/gejailbreaked zijn?

Modden op de PS3 heeft geen zin, en je kan er geband door worden..

Verder mogen wij hier op het forum niet praten over modding als het om spelbelemmering gaat. Dat is strikt tegen de regels.

Link to comment
Delen op andere websites

Modding/Modden is het (ja ja je raad het al) modificeren/customizen/veranderen van een spel naar een persoon zijn eigen smaak Ik raad je aan even hier te kijken. http://nl.wikigta.org/wiki/Modding

Thanks!

In wat voor opzichten heeft het voordeel om een mod te downloaden en hoe doe ik dit?

Moet mijn ps3 omgebouwd/gejailbreaked zijn?

Modden op de PS3 heeft geen zin, en je kan er geband door worden..

Verder mogen wij hier op het forum niet praten over modding als het om spelbelemmering gaat. Dat is strikt tegen de regels.

Okee duidelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt eraan, ik ben tegen online hack/mods maar modden in singleplayer is zeer leuk om te doen.

Het is best toegestaan om erover te praten, zolang het maar in singleplayer blijft (neem ik aan)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

In dit specifieke geval gaat het over modden op de PS3. Dat is illegaal en dat gaan we hier dus niet bespreken. Als het gaat over modden voor Singleplayer PC mag je er wel over praten.

waarom mag dat wel? in ps3 singleplayer val je er toch ook niemand mee lastig.
Link to comment
Delen op andere websites

Om te kunnen modden op PS3 (en in het algmeen op consoles) heb je aparte apparatuur en externe programma's nodig die niet toegelaten worden door de producent. Het is dus niet illegaal omwille van de gameproducent (wat in het geval van GTA V Rockstar zou zijn), maar omwille van de consoleproducent (Microsoft en Sony dus).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...