Jump to content

Wie is er al begonnen met modden in GTA V? en welke mods.


jaymes90

Recommended Posts

Als ik de PC versie ooit haal dan installeer ik die portable radio waarschijnlijk. Erg vernuftig bedacht, simpel doch erg handig om te hebben. Ik wil jullie er wel aan herinneren dat hier dus geen modificaties voor GTA: Online besproken mogen worden.

bestaan die dan????

ja die bestaan, en er wordt enorm misbruik van gemaakt.

welke zou er dan kunnen bestaan, bijvoorbeeld een ontkwetsbaar mod ofzo?
Link to comment
Delen op andere websites

Jij hebt echt niks te doen eh. Maaruh, er zijn echt veel te veel modificaties voor Online, onthoudt: Er mag gewoonweg niet

over mods gepraat worden als het over het Online gedeelte gaat. Dat is tevens tegen het reglement.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Jij hebt echt niks te doen eh. Maaruh, er zijn echt veel te veel modificaties voor Online, onthoudt: Er mag gewoonweg niet

over mods gepraat worden als het over het Online gedeelte gaat. Dat is tevens tegen het reglement.

oke sorry
Link to comment
Delen op andere websites

Jij hebt echt niks te doen eh. Maaruh, er zijn echt veel te veel modificaties voor Online, onthoudt: Er mag gewoonweg niet

over mods gepraat worden als het over het Online gedeelte gaat. Dat is tevens tegen het reglement.

Was wel duidelijk volgens mij. ;)

In offline zijn er al verschillende mods zoals de tijd die sneller gaat en teleporteren naar een van de collectibles. Beiden gemaakt door onze eigen Hanneswasco. Daarnaast nog dat je een walvis kan zijn en de hele map door kan stuiteren. Er zullen nog wel meer zijn. Houd vooral het subforum Modding Showroom in de gaten. Hier zullen een keer in de zoveel tijd weer nieuwe dingen gepost worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...