Xsasha Geplaatst: 30 april 2015 Rapport Geplaatst: 30 april 2015 Hey iedereen. Ik zou graag een Hearse ( lijkenwagen ) willen maar al mijn vrienden hebben er geen! Als een van jullie er eentje heeft kunnen jullie hem spawnen voor me. Zoja, add me dan op de PS4: xsasha Zet je PSN naam en je console in de reacties en misschien kun jij andere mensen ook helpen en afspreken. Kort lijstje van mijn gegevens: Forumnaam: xsasha PSN: xsasha Beschikbaarheid: Dagelijks Headset: Ja Rank: 132 PS4 Alvast bedankt! Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 30 april 2015 Rapport Geplaatst: 30 april 2015 Ik heb er 1 en kan je wel toevoegen, ben alleen de laatste 2weken niet zoveel meer online op de PS4 ( het is nou eenmaal wat mooier weer aan het worden). Of je voegt mij toe: Psn: dragon__rage Reageren
Xsasha Geplaatst: 30 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2015 Ik heb er 1 en kan je wel toevoegen, ben alleen de laatste 2weken niet zoveel meer online op de PS4 ( het is nou eenmaal wat mooier weer aan het worden). Of je voegt mij toe: Psn: dragon__rage kun je nu? Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 30 april 2015 Rapport Geplaatst: 30 april 2015 Ik heb er 1 en kan je wel toevoegen, ben alleen de laatste 2weken niet zoveel meer online op de PS4 ( het is nou eenmaal wat mooier weer aan het worden). Of je voegt mij toe: Psn: dragon__rage kun je nu? Nee, ik zit nu nog op mijn werk, te wachten tot ik naar een klant kan gaan.... (late afspraken zijn waardeloos) Als ik online ben, dan is dat meestal in de avond, als mijn dochtertje op bed ligt. Reageren
Xsasha Geplaatst: 30 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2015 Ik heb er 1 en kan je wel toevoegen, ben alleen de laatste 2weken niet zoveel meer online op de PS4 ( het is nou eenmaal wat mooier weer aan het worden). Of je voegt mij toe: Psn: dragon__rage kun je nu? Nee, ik zit nu nog op mijn werk, te wachten tot ik naar een klant kan gaan.... (late afspraken zijn waardeloos) Als ik online ben, dan is dat meestal in de avond, als mijn dochtertje op bed ligt. oke laat me weten als je online komt? Hoelaat ongeveer? Ik heb de hele dag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.