Stalmania Geplaatst: 1 mei 2015 Rapport Geplaatst: 1 mei 2015 Beste GTA vrienden, Ik heb samen met 2 anderen een crew op de ps4. Wij zijn een clubje van 3 nederlandse mannen ( 30 jr, 31 jr en 32 jr) die vaak samen GTA spelen en heists doen. Nou willen wij graag aankomende zondag de criminal mastermind challenge halen met een payout bonus van $ 10.000.000 per persoon. Dit betekend met 1 vaste groep van 4 "man" alle heists en setups doen in de juiste volgorde met hetzelfde team op hard niveau zonder 1x dood te gaan in een setup of heist. Na wat onderzoek op Youtube kwamen wij erachter dat dit meestal 7 tot 9 uur in beslag neemt. Wij willen dus graag zondag 3 mei tussen een uur of 10:30 en c.a. 18:00 a 19:00 uur doen. We hebben alleen een goede 4e man nodig die bij voorkeur NL spreekt en hij of zij moet een headset hebben, level 75+ en graag boven de 20 jaar. Ik hoop dat er hier wat animo voor is. Alvast bedankt en mijn psn naam is stalmania. Reageren
nolms Geplaatst: 1 mei 2015 Rapport Geplaatst: 1 mei 2015 ik kan niet meedoen want ben al met andere bezig met de criminal mastermind challenge. heb wel een tip die misschien wel handig kan zijn, op het moment dat iemand dood gaat moet iedereen meteen de ps knop in houden en ps4 uitschakelen. dan heeft het spel het nog niet opgeslagen en kun je gewoon verder gaan waar je bent gebleven. dacht laat dit even weten, succes. Reageren
Stalmania Geplaatst: 1 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2015 Bedankt vd tip nolms en voor het toevoegen ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.