Jump to content

De P-996 Lazer kopen?


GospGTA

Recommended Posts

Hi allemaal,

Ik vroeg mij af: Wanneer wordt het nou eindelijk eens mogelijk om de P-996 Lazer te kopen in GTA 5 Online?

Weet iemand dit toevallig?

Aangezien je nu ook de Hydra kan kopen moet het niet onmogelijk zijn om de Lazer erbij toe te voegen toch?

Wil m graag kopen omdat ik de Lazer simpelweg mooier vind, en ik vind m beter vliegen dan de Hydra :-)

Denk wel dat meerdere mensen m graag zouden willen kopen.

GospGTA ;-)

Bewerkt: door GospGTA
Link to comment
Delen op andere websites

De Lazer is niet te koop, en voor zover ik weet zijn er ook geen plannen om het te koop aan te bieden.

Maar wie weet wat Rockstar nog allemaal met GTA V van plan is. :)

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Maar als je een straaljager zou willen kopen, dan is de Hydra wel een goeie koop, het is het snelste voertuig in GTA V / Online en kan bijna overal landen waar jij wil dat ie land omdat ie VTOL* is. Maar daarentegen is de Hydra zwaarder dan de Lazer waardoor die een grotere draaicirkel heeft, en trekt de Lazer sneller op. En als je s'nachts vliegt, heb je kans dat je beeld heel donker word als je vol gas geeft door de grotere naverbrander, maar dit is alleen als je vliegt in 3rd Person mode. :)

* Vertical Take-Off and Landing

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Maar als je een straaljager zou willen kopen, dan is de Hydra wel een goeie koop, het is het snelste voertuig in GTA V / Online en kan bijna overal landen waar jij wil dat ie land omdat ie VTOL* is. Maar daarentegen is de Hydra zwaarder dan de Lazer waardoor die een grotere draaicirkel heeft, en trekt de Lazer sneller op. En als je s'nachts vliegt, heb je kans dat je beeld heel donker word als je vol gas geeft door de grotere naverbrander, maar dit is alleen als je vliegt in 3rd Person mode. :)

* Vertical Take-Off and Landing

Als je een beetje speelt met de "hover mode" heb je een hele kleine draai cirkel hoor ;) ideaal om vervelende personen uit de lucht te knallen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als je een straaljager zou willen kopen, dan is de Hydra wel een goeie koop, het is het snelste voertuig in GTA V / Online en kan bijna overal landen waar jij wil dat ie land omdat ie VTOL* is. Maar daarentegen is de Hydra zwaarder dan de Lazer waardoor die een grotere draaicirkel heeft, en trekt de Lazer sneller op. En als je s'nachts vliegt, heb je kans dat je beeld heel donker word als je vol gas geeft door de grotere naverbrander, maar dit is alleen als je vliegt in 3rd Person mode. :)

* Vertical Take-Off and Landing

Als je een beetje speelt met de "hover mode" heb je een hele kleine draai cirkel hoor ;) ideaal om vervelende personen uit de lucht te knallen :D

Tot je een homing launcher tegen komt :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop juist niet dat R* de P-996-Lazer betaalbaar maakt, krijg je alleen maar meer ellende van. Er zijn momenteel veel mensen die

al in het bezit zijn van 'n Hydra, nou da's geen pretje als je telkens met raketten wordt neergeknald. Stel, als de P-996-Lazer toch betaalbaar maken, dan zou het toch een hoop geld kosten. Dus nee, liever niet.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Ja klopt allemaal wel inderdaad.

Als ze 'm gewoon te koop aanbieden voor 5 mil ofzo, is dat volgens mij prima:D

Is niet per se overpowerd, aangezien homingauncher ze dr zo uit schiet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een beetje een irrelevante toevoeging, maar met een Hydra kan je ook goed en stabiel foto's maken. Wanneer je in hover mode zit kan je gewoon een tijdje in de lucht hangen en dan kan je een foto maken, leuk als je bijvoorbeeld een foto wilt maken van iemand die op een rand staat, en dan een foto van zijn gezicht. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...