Dexist Geplaatst: 3 mei 2015 Rapport Geplaatst: 3 mei 2015 Nou ja, bijna dan GTA 2 in het echt! Gemaakt door vojta paul Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 mei 2015 Rapport Geplaatst: 3 mei 2015 Mooi gemaakt, hier zit je met een glimlach op je gezicht naar te kijken! Reageren
Lars Geplaatst: 3 mei 2015 Rapport Geplaatst: 3 mei 2015 Volgens mij reed ik toen echt alles kapot hoor? Nice video! Reageren
RUBENN Geplaatst: 3 mei 2015 Rapport Geplaatst: 3 mei 2015 Haha vet! Komen veel oude herinneringen boven Reageren
NicolaB Geplaatst: 3 mei 2015 Rapport Geplaatst: 3 mei 2015 (bewerkt) Geniaal fimpje. Ik lag dubbel toen ie uit de auto gesmeten werd, zoals dat in GTA2 dat ging. Hij rijdt overigens stukken beter dan ik in GTA2 Bewerkt: 3 mei 2015 door NicolaB Reageren
NickOwnage Geplaatst: 3 mei 2015 Rapport Geplaatst: 3 mei 2015 Geweldig, hé! Aardig wat mensen en auto's gebruikt voor dit filmpje. Mooi idee van de drone. Reageren
Dotz Geplaatst: 9 mei 2015 Rapport Geplaatst: 9 mei 2015 Knap werk! Die Z-Type is geniaal! Zulke video's kenden we natuurlijk al als parodie op het III-era, gaaf dat iemand het nu ook gedaan heeft met GTA2. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 26 mei 2015 Rapport Geplaatst: 26 mei 2015 Wauw, die video is echt goed gedaan. :O Ik heb zelf een keer een MTA: SA map gemaakt met topdown view, waardoor GTA: SA meer op GTA II leek. Niet zo goed als de bovenstaande video, maar misschien toch wel grappig: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.