DaJeroen Geplaatst: 3 mei 2015 Rapport Geplaatst: 3 mei 2015 (bewerkt) Hallo daar ! Dit is meteen mijn eerste post op het forum, dus hallo ! Maar ik heb dus een probleem met GTA Online waar ik helemaal gek van wordt... Ik disconnect na een tijdje gewoon van Online, me internet gaat niet down want ik zit gewoon op Teamspeak en daar is niks aan de hand. Ik heb al een heleboel fixes geprobeerd maar tot nu toe nog niks werkt. Wat ik geprobeerd heb: Portforwarden DMZ Host DNS Server Veranderen UPNP Uitzetten Blokkeren WAN Uitzetten Multicast uitzetten Ik zit bij UPC, wat dus nu Ziggo is... Bij geen een andere spel heb ik problemen, alleen bij GTA Online. Alvast bedankt Bewerkt: 3 mei 2015 door DaJeroen Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 mei 2015 Rapport Geplaatst: 3 mei 2015 Console of PC? Bekabeld of wireless? Reageren
DaJeroen Geplaatst: 3 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2015 Console of PC? Bekabeld of wireless? PC - Bekabeld - 200 m/bit Download - 20m/bit upload Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.