Fresso Geplaatst: 3 mei 2015 Rapport Geplaatst: 3 mei 2015 Stel ik ga mods downloaden voor GTA V, krijg ik dan geen gedoe met Rockstar? Mods zijn uitsluitend voor SP en niet voor Online. Reageren
DaJeroen Geplaatst: 3 mei 2015 Rapport Geplaatst: 3 mei 2015 (bewerkt) Als ik het goed begrepen heb kan je wel mods in SP gebruiken, maar Rockstar support het niet. Zodra je online gaat ermee zal je in de volgende banwave waarschijnlijk gebanned zijn. Ik zelf riskeer het liever niet Bewerkt: 3 mei 2015 door DaJeroen Reageren
Fresso Geplaatst: 3 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2015 Hm, is er een oplossing dat zit wel kan? Wil juist modden in de singleplayer, online dus niet. Reageren
DaJeroen Geplaatst: 3 mei 2015 Rapport Geplaatst: 3 mei 2015 Hm, is er een oplossing dat zit wel kan? Wil juist modden in de singleplayer, online dus niet. Je kan wel in Singleplayer modden hoor, er zijn ook volgens mij geen mensen voor gebanned. Maar ik riskeer liever niks Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.