Jump to content

Dragonball: Super


ERRWINS

Recommended Posts

Goed nieuws voor alle Dragon Ball-fans, de eerste nieuwe Dragon Ball TV anime-serie in achttien jaar is aangekondigd. De serie gaat Dragon Ball Super heten en verschijnt in juni in Japan.

Dragon Ball Super wordt geschreven door Dragon Ball-bedenker Akira Toriyama en speelt zich af nadat Goku Majin Buu verslaat. De serie gaat dus verder waar Z eindigde en zal de GT-serie waarschijnlijk negeren, gelukkig.

Fuji TV producer Osamu Nozaki had het volgende te zeggen: "Als ik de plot van de serie zie, beginnen mijn dromen voor dit groter te worden. Een vijand sterker dan Buu of Frieza zal mogelijk verschijnen..."

De laatste serie - Dragon Ball GT- stamt alweer uit 1997. Er zijn wel talloze films in de tussentijd gekomen, waaronder Dragon Ball Z: Resurrection 'F' die 30 maart in premiere ging in Japan.

Bron: IGN

Om eerlijk te zijn, kijk ik hier echt naar uit. GT was voor mij echt een flop, en ik ben altijd al een Dragonball fan geweest. Na de film release van Battle of Gods en nu Resurrection of F, spring ik een gat in de lucht van vreugde! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was als kleine man hier al geen fan van, Dragon Ball Z was inderdaad een grote hype in Nederland. Ik vond het allemaal een boel geschreeuw en misschien snapte ik het ook wel allemaal niet. Ik vind het wel super voor alle fans. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik zelf zie GT part of the story! SSJ4 rocks so much!

Ben ook heel blij dat het doorgaat en meer dingen ervan uit komen. Aangezien de films ook de nieuwe niet laten zien moet ik dus zien waar ik ze vandaan haal? Hoewel de laatste ook degene met god op youtube te zien zijn.

Vraag me alleen af welke zender het gaat uit zenden? het was vroeger op Cartoon network.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dat ik dit topic over het hoofd gezien heb... :-(

Sterker nog, ik wist helemaal niets van de productie van dit vervolg af. Laat ik eerst maar eens zeggen dat Dragonball GT non-canon is. Het verhaal van GT speelt zich af in een parallel universum. De gebeurtenissen gebeuren dus niet echt in de orginele verhaallijn. Ditzelfde geldt voor alle DBZ-movies, hoewel ik van de movies niet met zekerheid kan zeggen of het van de orginele makers is, maar dat terzijde.

Het 'echte' verhaal eindigt op het moment wanneer Goku met Uub vertrekt aan het einde van Dragonball Z, als Majin Buu 10 jaar eerder verslagen is. Als ik de OP mag geloven is dit ongeveer het tijdperk waarin DBS zich gaat afspelen.

Wat DBS betreft; Ik kan niet wachten tot het verschijnt! Zoals mijn tekst hierboven aangeeft, ben ik relatief bekend met DB, DBZ en DBGT. Het is daarom dus hartstikke leuk dat er een vervolg op Z verschijnt, aangezien GT ronduit dramatisch slecht was. Op deze manier weten we toch hoe het leven van de Z-fighters (CANON!) vervolgd wordt. Het zal mij benieuwen hoe vaak Krillin zal sterven... :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...