3L1077 Geplaatst: 3 mei 2015 Rapport Geplaatst: 3 mei 2015 Hey, Voor school moesten we een poster ontwerpen, voor de jaarlijkse feesten die eraan komen. Het was niet echt een serieuze opdracht, eigenlijk gewoon maar wat met Word, dat is toch wat de meeste doen. Nu had ik eventjes tijd en heb ik toch besloten mijn werk erin te steken. Ben benieuwd wat jullie vinden! Reageren
SpacyColours Geplaatst: 4 mei 2015 Rapport Geplaatst: 4 mei 2015 Wauw, ziet er echt super uit. Gaat de school ze ook gebruiken? Lijkt me zonde om dat niet te doen. Reageren
3L1077 Geplaatst: 4 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2015 Wauw, ziet er echt super uit. Gaat de school ze ook gebruiken? Lijkt me zonde om dat niet te doen. Waarschijnlijk niet. Ze gingen elke poster wel één keer ophangen, een beetje om te tonen, maar niets officieels. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 mei 2015 Rapport Geplaatst: 4 mei 2015 Wow, die poster ziet er super uit! Super gedaan! Hopelijk wordt er nog extra aandacht aan besteedt op school. Reageren
aron24 Geplaatst: 4 mei 2015 Rapport Geplaatst: 4 mei 2015 (bewerkt) Mooi poster! Jammer dat de school hem hem waarschijnlijk niet gaat gebruiken. Bewerkt: 4 mei 2015 door aron24 Reageren
DaJeroen Geplaatst: 4 mei 2015 Rapport Geplaatst: 4 mei 2015 Nice ! >>> Door 3L1077: Hey, welkom! Probeer je mening in het vervolg een beetje te onderbouwen, dat appreciëren we hier. <<< Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 4 mei 2015 Rapport Geplaatst: 4 mei 2015 Wauw, wat een gave poster! De kleurtjes passen in ieder geval er wel bij, en het lettertype is ook wel geslaagd . Reageren
Dinosaur Geplaatst: 4 mei 2015 Rapport Geplaatst: 4 mei 2015 Netjes! Simpel en strak, fijne kleuren! Goed lettertype inderdaad. Reageren
RUBENN Geplaatst: 4 mei 2015 Rapport Geplaatst: 4 mei 2015 Heel vet! Mooi zomers, zonder té te worden. Speelse letters en de brush voegen echt iets toe Reageren
3L1077 Geplaatst: 4 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2015 Bedankt voor de positieve commentaren: het was helemaal niet bedoeld als een serieus werk. Ik houd jullie op de hoogte van wat ermee gedaan wordt. Heb hem alvast op A3 laten uitprinten, morgen kan ik er hier een fotootje van zetten. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 4 mei 2015 Rapport Geplaatst: 4 mei 2015 Ziet er redelijk professioneel uit, die soort gele 'splash' geeft een extra dimensie als je het mij vraagt. Heel mooi. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.