Jump to content

Attempts street race en tijden (SM)


Hard_Richard

Recommended Posts

Hoi , ik ben momenteel wat aan het testen met auto's in story mode , maar wat me niet helemaal duidelijk is , is het online ranking systeem.

De tijden en welke auto is duidelijk , maar het aantal attempts? ik zit momenteel op 10 attempst in de 1ste straat race , maar als ik een beetje door de rankings heen scroll , dan staat er bijna bij de meeste 1 of 2 attempts. Ik kan me niet voorstellen dat mensen na 1 of 2 keer proberen zo'n tijd neer zetten. ? Gister wat gekloot met een Zentorno en als het mislukte een save opnieuw geladen, maar toch 10 attempts?

Kan zoiezo niet begrijpen dat iemand er totaal 16 seconde over doet om de 1e straat race uit te rijden. en 18 seconde met een Minivan haha , Weet iemand hoe dit werkt? je zal toch door die checkpoints heen moeten?

Gr R

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zijn mensen, die het spel verpesten. Ze hebben namelijk die tijd niet neergezet. Ze gebruiken hiervoor hacks of modificaties. Dit is verboden door R*. Jammer genoeg gebeurt het toch.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt. Deze hacks halen de locatie van het volgende checkpoint uit het geheugen en verplaatsen dan de speler naar de locatie van dat checkpoint. Doch, volgens mij is het niet gigantisch moeilijk voor Rockstar om zulke extreme tijden eruit te vissen. Als het gemiddelde voor een race bijvoorbeeld 2 minuten is, en het wereldrecord is 14 seconden, dan is er toch iets niet pluis. Maar Rockstar houdt zich liever bezig met het pesten van de gemiddelde speler die, zonder dat hij er zelf iets aan kan doen, ineens een grote som geld krijgt van een hacker.

Link to comment
Delen op andere websites

A zo dus!, dat er gehacked wordt , daar ging ik al vanuit , maar hoe, dat wist ik niet, maar dit klinkt wel logisch idd .

En tja online valt nog meer geld te halen door R* , en daarom dat het meeste energie daar wordt ingestoken.

Beetje jammer hoe het momenteel gaat , maar ook een beetje naïef van R* om dit niet voor die tijd al getackeld te hebben.

Ben benieuwt of het nog wat wordt met dat online, maar tot die tijd ben ik lekker aan het genieten van me Story mode :)

Tja en die attempts bij de ranking snap ik eigenlijk nog steeds niet, misschien dat het gereset wordt als je een betere tijd neer zet met een andere auto?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...