DaJeroen Geplaatst: 4 mei 2015 Rapport Geplaatst: 4 mei 2015 (bewerkt) Hallo beste mensen! FiveM is gereleased als experimental build! Dit is de eerste werkende online modificatie, zelfde idee als SA:MP. Voor zover ik begrijp kan je hier niet voor gebanned worden omdat het een eigen client gebruikt, dus een aparte .exe. Het is een hele early work in progress dus het is erg buggy, maar het begin is er. Persoonlijk kan ik niet wachten tot de eerste stunt/RP servers tevoorschijn komen . Please do note that the code is indeed remarkably early at this time, the following essential features are still incoming over the next few weeks: server list UI more reliable joining method (actually retrying on failure, and preventing split-session situations) bindings for scripting languages (currently only a ScriptHookV emulator is present to allow people to develop early on) actual scripting documentation for said bindings fixes for some major issues occurring at this time After that, more work will be done on a number of other things, such as: client/server code unification resource streaming client compliance automated testing framework ... and after those are done, work will continue on player count expansion and state-aware servers. Download: http://forum.citizen...om-the-oven/964 Veel plezier met testen! Op het moment zijn er geen servers online, die moeten weer online worden gegooid. Geduld moet er zijn Dit is niet mijn mod, alle credit gaat naar de makers! Bewerkt: 4 mei 2015 door DaJeroen Reageren
Source Geplaatst: 4 mei 2015 Rapport Geplaatst: 4 mei 2015 Dat is dan wel heel snel in elkaar geflanst, dit kan toch nooit tippen aan de jaren development van bijvoorbeeld SA-MP of MTA? Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 4 mei 2015 Rapport Geplaatst: 4 mei 2015 Het klinkt als een leuk idee. Maar zoals het hierboven al werd vermeldt is het inderdaad ietwat snel in elkaar gezet. Reageren
Venzio Geplaatst: 4 mei 2015 Rapport Geplaatst: 4 mei 2015 SA-MP en MTA zijn dan ook nooit zo begonnen als dat het nu is natuurlijk. Al is de vergelijking niet eens nodig, het zijn twee verschillende games. Ik ben overigens benieuwd of het iets gaat worden, IV:MP is ook nooit helemaal geworden wat ervan werd verwacht. In V zit natuurlijk al een (uitgebreide) multiplayer in wat niet het geval was bij San Andreas, je zult dus sowieso al minder mensen bereiken. Reageren
DaJeroen Geplaatst: 4 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2015 Het klinkt als een leuk idee. Maar zoals het hierboven al werd vermeldt is het inderdaad ietwat snel in elkaar gezet. Nou ik zou je is vertellen, het is erg promising. De sync is nu al goed, speelde net met 45m/s ping ongeveer. Binnenkort een serverbrowser, en natuurlijk bug fixing aangezien er talloze crashes zijn op het moment. Reageren
Michael Geplaatst: 4 mei 2015 Rapport Geplaatst: 4 mei 2015 Interessant, ben benieuwd naar de roleplay servers! San Andreas Multiplayer was nogal goed met roleplay servers en ik heb daar veel leuke tijden meegehad. Nu hopen dat we dan nu weer met fantastische realistische servers kunnen roleplayen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.