thebest07111 Geplaatst: 4 mei 2015 Rapport Geplaatst: 4 mei 2015 hallo Net in singleplayer had ik mijn auto opgeblazen. volgens internet zou je dan je vehicle inpount moeten zien en daar zou je dan je auto terugkrijgen Maar ik zie helemaal het icoontje niet van je vehicle impound? Ook als ik er zelf heen rijd zijn er geen auto's beschikbaar die ik kan ophalen Weet iemand hoe i kdit kan oplossen. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 mei 2015 Rapport Geplaatst: 4 mei 2015 (bewerkt) Je hebt alleen auto verzekering in GTA Online. Blaas je je auto op in singleplayer is het helaas pindakaas. Bewerkt: 4 mei 2015 door .Sharingan Reageren
Dexist Geplaatst: 4 mei 2015 Rapport Geplaatst: 4 mei 2015 Niks, die auto ben je kwijt helaas. Alleen als je je auto achterlaat zal die in de vehicle compound komen. Als je je auto opblaast ben je hem, in single player, helaas voorgoed kwijt. Reageren
thebest07111 Geplaatst: 4 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2015 (bewerkt) Oh oke dan ga ik even een nieuwe koipen EDIT: als jij je auto achterlaat en je gaat dodo komt die dan wel in je vehicle inpound of ook niet? Bewerkt: 4 mei 2015 door thebest07111 Reageren
Dexist Geplaatst: 4 mei 2015 Rapport Geplaatst: 4 mei 2015 Dan wel, dan haalt de politie hem op. Je kan maximaal 2 auto's in de impound hebben. Reageren
thebest07111 Geplaatst: 4 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2015 Dat is vreemd als ik een ballader pak die van mij is die ook al even in min garage heeft gestaan en ik er mee ga rijden en wegloop of doodga komt die auto niet terug. Reageren
Dexist Geplaatst: 4 mei 2015 Rapport Geplaatst: 4 mei 2015 (bewerkt) Mogelijk dat je even moet wachten nog, probeer eens te slapen. Zeker weten dat je op de goede plek kijkt? Hier Bewerkt: 4 mei 2015 door Dexist Reageren
thebest07111 Geplaatst: 4 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2015 Ja ik kijk op de goede plek Als ik een random auto van de straat pluk en even in mijn garage zet er weer uit rijd met die auto mezelf opblaas staat de auto er wel bijna gelijk bij de impound Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.