Chi Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 (Nee, ik ga nog niet slapen, ben nog druk bezig ) Juist ja. Ik ben een oude bron tegengekomen die zich voordoet als iemand van Rockstar UK. Hoewel ik zulke dingen normaal niet geloof, wist hij wel van de helicopters en andere dingen uit Vice voordat iemand anders ze wist. Freaky Noh? B) Hij heeft weer een lijstje geopend en die heb ik hier voor jullie opgesteld. Hij blijft updaten (de volgende update is 11 Juli) en ik zal proberen alle updates op deze site of op m'n nieuwe site te zetten. ---------------------------------------- KAN SPOILERS BEVATTEN!! - NIET HIERONDER KIJKEN ALS JE NIET WILT ZIEN!!! ---------------------------------------- Hier zijn de rumors (Het is slecht engels dus ik heb het maar vertaald): - There will be a character named Cesar, who is a columbian drug dealer which is isalways following CJ secretly, and is the man that ran over cjs brother. (In San Andreas zit een karakter genaamd Cesar. Hij is een columbiaanse drugsdealer die CJ altijd stiekem volgt. Ook is Cesar de man die CJ's broer doodgereden heeft.) - Sailencers are on certain weapons.. (Op bepaalde wapens zullen dempers zitten.) - Cj has a crib.. (CJ heeft een eigen huis.) - their are some smaller gangs besides the main 3 .. (Er zijn nog kleinere gangs dan de 3 grote die bekend zijn.) - you can modify your ride, costs money.. (Je kunt je Auto aanpassen. Dit kost echter wel geld.) - Frank vincent has a role in the game .. (Frank Vincent heeft een bepaalde rol in het spel.) - Tommy Vercetti is not a major factor in the game or small factor, but the art team has put some extras in their for you (Tommy Vercetti speelt geen grote of kleine rol in San Anderas, maar het designteam heeft wat extraatjes voor je in het spel gezet.) - Blonde Women, actor from vinewood named Clarice (De blonde vrouw van de Boxart is een actrice uit Vinewood en heet Clarice.) Natuurlijk zijn dit maar rumors en hij schrijft eigenlijk veel te slecht engels om van Rockstar te zijn, maar je weet maar nooit.. :rolleyes: Als het er dan toch in zit weten wij het in ieder geval B)
Don Falcone Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 :blink: jah ik weet het, je hebt me gewaarschuwd, had ik het maar niet gelezen...
Robienske Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 Mischien domme vraag maar wat zijn spoilers ?
Eclipse Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 die soort vleugels 8ter op de wagen...meestal staan ze op de kofferbak
Robienske Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 Weet ik wel maar volgens mij heeft het ook een andere betekenis. Want het klopt anders niet echt denk ik . :blink:
Don Falcone Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Geplaatst: 9 juli 2004 (bewerkt) to spoil betekent in het engels bederven, duzz ik d8 zow van dat als je dit leest dat het je verlangen naar san andreas kan bederven... :o het kan ook iets anders zijn maarjah <_< Bewerkt: 9 juli 2004 door Don Falcone
Marius Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Geplaatst: 9 juli 2004 De meeste dingen zijn geen rumoeren want die wisten we al maar dit is niet zo slecht engels of eigenlijk meer beter amerikaans en niet vergeten het rockstar north team komt uit de hele werled en er zijn ook hackers....
W1ckeD Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Geplaatst: 9 juli 2004 yo waar heb je dit gevonden ??? Juist ja. Ik ben een oude bron tegengekomen die zich voordoet als iemand van Rockstar UK. Hoewel ik zulke dingen normaal niet geloof, wist hij wel van de helicopters en andere dingen uit Vice voordat iemand anders ze wist. Freaky Noh? Hij heeft weer een lijstje geopend en die heb ik hier voor jullie opgesteld. Hij blijft updaten (de volgende update is 11 Juli) en ik zal proberen alle updates op deze site of op m'n nieuwe site te zetten. Dat zegt ie in het begin :rolleyes:
Juju Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 (bewerkt) Ik weet dat ik een ENORME bump maak, maar als je kijkt naar die rumors, zie je dat de meeste wel waar zijn. Wat dus ook bij GTA IV het geval kan zijn. - There will be a character named Cesar, who is a columbian drug dealer which is isalways following CJ secretly, and is the man that ran over cjs brother. (In San Andreas zit een karakter genaamd Cesar. Hij is een columbiaanse drugsdealer die CJ altijd stiekem volgt. Ook is Cesar de man die CJ's broer doodgereden heeft.) Half waar, hij zit erin, maar heeft neit CJ's broer doodgereden - Sailencers are on certain weapons.. (Op bepaalde wapens zullen dempers zitten.) Op alleen de Silenced Pistol - Cj has a crib.. (CJ heeft een eigen huis.) Waar - their are some smaller gangs besides the main 3 .. (Er zijn nog kleinere gangs dan de 3 grote die bekend zijn.) Waar - you can modify your ride, costs money.. (Je kunt je Auto aanpassen. Dit kost echter wel geld.) Waar - Frank vincent has a role in the game .. (Frank Vincent heeft een bepaalde rol in het spel.) Waar, voor de mensen die het niet weten, Frank Vincent is de stem van Salvatore - Tommy Vercetti is not a major factor in the game or small factor, but the art team has put some extras in their for you (Tommy Vercetti speelt geen grote of kleine rol in San Anderas, maar het designteam heeft wat extraatjes voor je in het spel gezet.) Half waar, er zijn wat Easter Eggs (de posters en actiepoppen) die naar hem verwijzen - Blonde Women, actor from vinewood named Clarice (De blonde vrouw van de Boxart is een actrice uit Vinewood en heet Clarice.) Alleen deze is helemaal niet waar Bewerkt: 3 mei 2007 door Juju
JeGe Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Uuuh Sorry hoor maar ik dénk dat alle mensen dat zelf ook wel weten... Dus deze enorme bump was niet nodig geweest
Dutchy3010 Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Uuuh Sorry hoor maar ik dénk dat alle mensen dat zelf ook wel weten...Dus deze enorme bump was niet nodig geweest En dit commentaar al helemaal niet...
Recommended Posts