Mrkwark Geplaatst: 6 mei 2015 Rapport Geplaatst: 6 mei 2015 Krantenknipsels van foto's en tekst die ik heb gemaakt. 2-5-2015 20-3-2015 17-6-2014 Ik heb er nog een paar maar die moet ik zoeken, ook zal ik hier voortaan nieuwe krantenknipsels zetten. Reageren
Nissan Geplaatst: 6 mei 2015 Rapport Geplaatst: 6 mei 2015 Ohja dat had je verteld ja. Toch wel vet dat ze jou foto's gebruiken, bragging rights en kudo's enzo Reageren
Mrkwark Geplaatst: 6 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2015 Ohja dat had je verteld ja. Toch wel vet dat ze jou foto's gebruiken, bragging rights en kudo's enzo Ik ga ook proberen om in de telegraaf, Metro of het AD te komen, dat zou ik pas echt tof vinden haha. Reageren
Michael Geplaatst: 6 mei 2015 Rapport Geplaatst: 6 mei 2015 Netjes dat ze je naam gebruiken bij de krant. Wel leuk om te zien. Keep up the good work I guess! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.